عاری: داور هر بلایی خواست سر ما آورد

به گزارش افکارنیوز: محمد عاری در خصوص شکست فجر سپاسی مقابل صبا در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: بازی پایاپایی بود و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما متاسفانه پیروز سیف‌الله‌پور داور مسابقه که ظاهرا اولین تجربه لیگ برتری‌اش را هم پشت سر می‌گذاشت نتوانست انتظارات را برآورده کند. استفاده از اینگونه داورها برای لیگ برتر مناسب نیست و شأن لیگ را پایین می‌آورد.

وی ادامه داد: قرار نیست هر باشگاهی که محجوب است و چیزی نمی‌گوید این بلاها را سرش بیاورند. ما یک بر صفر از صبا عقب بودیم که داور دقیقه ۸۹ یک پنالتی مسلم روی جابر انصاری را به نفع ما اعلام نکرد و همان توپ در برگشت به گل دوم صبا تبدیل شد. گل سوم هم در شرایطی به ثمر رسید که شیرازه تیم ما از هم پاشیده شده بود. داور یک پنالتی ناحق هم برای صبا اعلام کرد که البته دروازه‌بان ما پنالتی را گرفت.

سرپرست تیم فجر سپاسی شیراز در ادامه انتقاداتش از داور مسابقه با صبا اظهار داشت: اگر پنالتی دقیقه ۸۹ به نفع ما گرفته می‌شد بازی را یک - یک می‌کردیم و حتی باخت یک بر صفر هم بهتر از باخت ۳ بر صفر بود اما متاسفانه داور این اجازه را به ما نداد و کار خودش را انجام می‌داد، در مسابقه‌ای که نه حاشیه‌ای وجود داشت و نه مسئله خاصی داور هر بلایی که دلش خواست سر ما آورد. البته مسئولان باشگاه صبای قم بسیار برخورد خوبی داشتند و مشکلی از طرف آنها نبود.

عاري در پاسخ به اين سوال که با توجه به اين شکست آينده غلامحسين پيرواني در اين تيم چگونه خواهد بود، عنوان کرد: ما در خدمت ايشان هستيم و قرار نيست هيچ عکس العملي از خودمان نشان دهيم. درست است که سرمربي مسئول فني يک تيم است اما قرار نيست تمام تقصيرها گردن او باشد، بازيکنان هم بايد به خودشان بيايند. در بازي روز گذشته چند بازيکن ما در قواره خودشان نبودند.