به گزارش افکارنیوز: غلامرضا عنایتی تصریح کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که پنالتی‌هایی که بازیکنان هم تیمی‌ام به سختی آن‌ها را به دست می‌آورند به راحتی از دست می‌دهم، اما از آن‌ها عذر می‌خواهم که توپ‌های من گل نمی‌شود.

وی ادامه داد: من از این به بعد تا اطلاع ثانوی پنالتی نخواهم زد، در واقع نمی‌گویم که برای بار بعدی چه زمانی تصمیم به زدن پنالتی می‌گیرم اما فکر می‌کنم بهتر است از این به بعد دیگر پنالتی نزنم و دیگر بازیکنان صبا از این فرصت برای گلزنی استفاده کنند.

زننده چهار گل از ۹ گل صبای قم در هفت هفته سپری شده از مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در پاسخ به اینکه به نظر شما کدام یک از بازیکنان صبای قم می‌توانند یک پنالتی زن خوب باشند، بیان داشت: به نظر من همه بازیکنان ما این توانایی را دارند و در پنالتی بعدی مشخص می‌شود که چه کسی می‌تواند بهتر از عنایتی پنالتی‌ها را گل کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما خودتان برای پنالتی زدن مشکلی دارید یا اینکه دروازه بان‌ها از شما شناخت دقیقی پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: نه اینگونه نیست که آن‌ها تشخیص بدهند که من چگونه و به کجای دروازه پنالتی می‌زنم، بلکه این هفته‌ها من تمرکز خوبی ندارم و نمی‌توانم ضربات نهایی را خوب بزنم.

عنایتی تصریح کرد: هر چند در بازی با نفت تهران توپ برگشتی از مهار پنالتی خودم را گل کردم اما در مجموع این سومین ضربه پنالتی بود که من در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر از دست دادم، به خصوص بعد از این پنالتی که مقابل فجر شهید سپاسی شیراز خراب کردم واقعا ۳۰ دقیقه باقی مانده از زمان بازی زیر فشار شدیدی روانی بودم که خوشبختانه بازیکنان همت کردند و توانستیم دو گل دیگر بزنیم.

غلامرضا عنایتی که در حال حاضر با چهار گل بهترین گلزن تیم فوتبال صبای قم به شمار میرود و در کنار رضا نوروزی از تیم نفت تهران و محمد قاضی از تیم استقلال تهران در صد جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد، در نیمه دوم دیدار صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز پنالتی صبا را به دستان محمدصالح خلیلآزاد دروازهبان تیم فجر کوبید.