نجابت: هاشمی در سال ۷۶ آهنگ تقلب را کلید زد

به گزارش افکارنیوز،احمد نجابت عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از سخنان اخیر هاشمی‌رفسنجانی مبنی بر اینکه «مهمتر از خلق یک حماسه، حفاظت از آن است تا فرصت‌طلبان و شکست‌خوردگان سیاسی، آن را آلوده به اقدامات افراطی و تفریطی نکنند» انتقاد کرد و اظهارداشت: خدمات قبل و بعد از انقلاب آقای هاشمی قابل تقدیر است اما یکی از دستپخت‌های وی در دوران سازندگی کرباسچی بود که باید دید در دادگاه وی چه خبر بوده است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران همچنین تصریح‌کرد: در اوج دوران سازندگی تورم ۵۰ درصدی شکل گرفت و سیاست تعدیل اقتصادی بدون در نظر گرفتن عدالت به وجود آمد.

وی با بیان اینکه در جریان انتخابات سال ۸۴ هاشمی شکست خورد، افزود: در مجلس ششم، افرادی که امروز طرفدار هاشمی شده‌اند بیشترین تهمت‌ها و ظلم‌ها را به وی داشتند و برخی اصلاح‌طلبان همچون اکبر گنجی در این زمینه کتاب نوشتند به حدی که وی در انتخابات مجلس نفر سی‌ام و بعد هم بیست و ششم شد و به مجلس نیامد.

نجابت با تأکید بر اینکه در انتخابات سال ۷۶ در نماز جمعه قبل از انتخابات، آهنگ «تقلب نشود» را کلید زد، افزود: به دلیل همین حرف شایعه کردند بنویسید خاتمی بخوانید ناطق!

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه در فتنه ۸۸ نیز هاشمی بزرگ‌ترین اشتباه تاریخی را کرد، یادآور شد: عده‌ای فرصت‌طلب، منافق و ملی‌گرا و اراذل و اوباش با کفش در نماز جمعه شرکت کرده و شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند و هاشمی هیچ عکس‌العملی نشان نداد و هنوز هم می‌گوید اگر به حرف‌هایم عمل می‌کردند، فلان می‌شد.

وی با تأکید بر اینکه آقای روحانی سابقه خوبی دارد اما ۵۰ درصد رأی آورد، اظهارداشت: اینکه بیش از ۴۹ درصد رأی دهندگان، شکست خورده نامیده شوند ظلم به انقلاب و حماسه سیاسی است.

نجابت در ادامه سخنان خود اظهارداشت: احمدی‌نژاد خدمات زیادی ارائه داد و اشتباهاتی هم کرد اما هاشمی یک طرفه دولت قبلی را می‌کوبد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در عین حال به رواج تجمل‌گرایی در دوران هاشمی اشاره و تصریح‌کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با هیأت دولت تکلیف همه را روشن کردند و اینکه هیئت دولت باید چه شاخص‌هایی داشته باشند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: هاشمی به دلیل حرفهایی که مطرح میکند باید پاسخگو باشد چراکه لقبهایی همچون افراطی به اصولگرایان انقلابی نمیچسبد.