چک: فوتبال با ما منصفانه برخورد نکرد

به گزارش افکارنیوز: پتر چک، سنگربان چلسی معتقد است که فوتبال روی خوش خود را به او و هم‌تیمی‌هایش نشان نداد و آنها شایسته پیروزی در این دیدار بودند. او گفت: بازی در حالی با تساوی به پایان رسید که در آستانه پیروزی بودیم. چلسی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. شایسته پیروزی در این دیدار بودیم اما متاسفانه بایرن در آخرین لحظات گل تساوی را به ثمر رساند تا این سناریوی تلخ در ضربات پنالتی برای ما رقم بخورد.

چک که در برابر هموطنان خود در ورزشگاه پراگ به میدان رفت، درباره احساس خود از بازی در کشورش گفت: بازی در پراگ احساس لذت بخشی به من داد. دوست داشتم با بالا بردن جام هموطنانم را شاد کنم اما فوتبال با ما منصفانه برخورد نکرد. چلسی بازی خود را به نمایش گذاشت و با سرمربی جدید خود از این محک جدی سربلند بیرون آمد. دوست داشتیم با قهرمانی در سوپرجام فصل جدید را ادامه دهیم اما این اتفاق خوشایند در شهر زیبای پراگ رخ نداد.

گلهاي چلسي را در اين ديدار فرناندو تورس و ادين هازارد به ثمر رساندند. براي باوارياييها هم فرانک ريبري و ژاوي مارتينس گلزني کردند. در ضربات پنالتي لوکاکو تنها بازيکني بود که ضربه خود را از دست داد.