به گزارش افکارنیوز، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عصر امروز با ۵ دیدار پیگیری شد که در آن منچستر سیتی موفق شد در خانه با ۲ گل هال سیتی را مغلوب کند. منچستر سیتی که در بازی هفته قبل خود برابر کاردیف شکست بدی را تجربه کرده بود این بار موفق شد با ۲ گل آلوارو نگردو مهاجم جدید اسپانیایی خود در دقیقه ۶۵ و یایا توره ۸۹ سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

فولام در دیگر دیدار این هفته برابرنیوکاسل قرار گرفت و با یک گل شکست خورد. اشکان دژاگه بازیکن ایرانی فولام در این دیدار در بین ۱۸ بازیکن تیمش نیز حضور نداشت. حاتم بن‌عرفا فرانسوی در دقیقه ۸۶ تک گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند.

در دیگر دیدار تیم شگفتی‌ساز کاردیف پس از شکست منچستر‌سیتی موفق شد در خانه اورتون را نیز متوقف کند تا یک امتیاز دیگر کسب کند.

تابلو نتایج

منچستر‌سیتی ۲ – هال سیتی صفر

کاردیف صفر – اورتون صفر

نیوکاسل یک – فولام صفر

نوریچ یک – ساوت‌همپتون صفر

وست‌هام صفر - استوک‌سیتی یک

در حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ برتر فردا در شهرآورد فوتبال انگلیس منچستر‌یونایتد و لیورپول به مصاف هم خواهند رفت. همچنین در شهرآورد شمال لندن نیز آرسنال با تاتنهام دیدار خواهد کرد.

در جدول رده بندی لیگ برتر چلسی با ۷ امتیاز در صدر قرار دارد و منچسترسیتی با ۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده دوم جای دارد.