شاهرودی: پرسپولیس استقلال را به راحتی شکست میدهد

به گزارش افکارنیوز، رضا شاهرودی در گفت و گو با اوج درباره وضعیت سرخپوشان در آستانه دربی ۷۷ عنوان کرد: در مجموع نسبت به روندی که پرسپولیس در هفته های اخیر پیش گرفته خوشبین هستم. یک سری جوان با انگیزه در پرسپولیس حضور دارند و این مساله می تواند نقطه مثبت پرسپولیس در دربی باشد.

وی درباره انتقادات بهروز رهبری فرد از بازیکنان جوان پرسپولیس پس از شکست این تیم مقابل نفت تهران گفت: بهروز نظر خودش را داده است. من نمی خواهم به این بحثورود کنم اما معتقدم بازیکنانی که به پرسپولیس آمده اند برای اینکه جا بیفتند، نیاز به زمان دارند. قطعا حرفهای رهبری فرد هم روی دلسوزی بوده است. توصیه من این است جوانان امروز و دیروز پرسپولیس مقابل هم قرار نگیرند.

مدافع سالهای دور پرسپولیس درباره شرایط این تیم افزود: وقتی بازیکنی با شاخصه های فنی سید مهدی سید صالحی در پیشانی خط حمله پرسپولیس حضور دارد کار برای مدافعان حریف دشوار و سخت می شود. او اگر از سوی خط میانی پرسپولیس تغذیه شود حتما گل می زند. به نظرم پرسپولیس چنین بازیکنانی می خواهد که از دقیقه یک تا ۹۰ بدوند و خسته نشوند.

وی در پاسخ به این پرسش که آخرین بار چه زمانی دربی جنجالی سال ۷۳ را که او از بازی اخراج شد تماشا کرد گفت: من پس از آن سال چند بار آن مسابقه را دیدم اما آخرین بار همین هفته پیش بود که شبکه مستند این بازی را پخش کرد. جالب است که آن زمان شایعه شد من با انگشتانم عدد ۲ را نشان داده ام و هواداران پرسپولیس را تحریک کردم اما هرگز چنین کاری صورت نگرفت و من فقط برای تماشاگرانمان که من را تشویق می کردند دست زدم. واقعا حیف شد که من اخراج شدم چون اگر می ماندم در آن بازی راحت استقلال را شش تایی می کردیم.

شاهرودی درباره آن مسابقه افزود: شب عجیب و تلخی بود. بین برخی بازیکنان درگیری به وجود آمد که باعثشد آنها را ببرند اما من به همراه بقیه بازیکنان که کاری نکرده بودیم دو، سه ساعت در رختکن ماندیم. فردای آن روز حکم محرومیتم را در تلویزیون دیدم و همین طوری ۸ ماه رفتم خانه نشین شدم.

وی درباره روند موفقیت آمیز پرسپولیس در آن سالها در دربی گفت: ما در آن زمان ملی پوشان زیادی داشتیم. از دروازه، گلر اول و دوم تیم ملی مال پرسپولیس بودند. مدافعان ما ملی پوش بودند. هافبک ها و مهاجمان هم همین طور. اینطوری بود که توانستیم در آن سالها در دربی به موفقیت می رسیدیم.

شاهرودي درباره پيش بيني اش از نتيجه دربي گفت:برخلاف عده اي که مي گويند وضعيت استقلال بهتر است از ديد من شرايط پرسپوليس براي اين مسابقه بهتر است.فکر مي کنم پرسپوليس با يک گل برنده شود.من هم سعي مي کنم در فاصله مانده تا دربي به تمرين پرسپوليس سري بزنم تا دوستان قديمي ام را بينيم.اميدوارم جمعه يکي از بهترين روزهاي تاريخ پرسپوليس شود.