به گزارش افکارنیوز،این زن که سارا نام دارد و دو سال از ازدواجش با شوهرش کامبیز می گذرد چندی پیش به دادگاه خانواده شماره دو تهران رفت و مهریه اش را که یک دستگاه بنز الگانس است به اجرا گذاشت.

او در این خصوص به قاضی گفت: من و کامبیز دو سال قبل پای سفره عقد نشستیم و زندگی مشترک مان را آغاز کردیم. وقتی کامبیز درباره مهریه از من سوال کرد گفتم دوست دارم مهریه ام تک باشد. او هم موافقت کرد. چون من از کودکی به بنز الگانس علاقه داشتم و از همان زمان عکس های این مدل خودرو را جمع می کردم گفتم دوست دارم مهریه ام یک بنز الگانس باشد.

شوهرم از شنیدن این حرف خیلی خوشحال شد و از آن استقبال کرد. تا آن زمان هیچ کس را سراغ نداشتم که چنین مهریه ای داشته باشد. مهریه من در بین فامیل تک بود و با این کار به هدفم که جلب توجه بود رسیدم.

زن جوان ادامه داد: دو سال از زندگی مان گذشت و تا همین چند ماه قبل از شوهرم راضی بودم اما وقتی کامبیز برای جشن تولدم هدیه مناسبی نخرید تصمیم گرفتم مهریه ام را به اجرا بگذارم و او را تنبیه کنم.

صبح امروز در دومین جلسه رسیدگی به این پرونده که با حضور زن و شوهر جوان برگزار شد سارا بار دیگر خواسته اش را تکرار کرد و گفت هر طور شده شوهرش باید مهریه اش را بدهد و او حاضر به گذشت نیست. سپس نوبت به مرد جوان رسید تا در این باره صحبت کند. کامبیز گفت: چند روز قبل از ازدواج مان وقتی سارا مهریه اش را اعلام کرد خوشحال شدم. چون هم مهریه منحصر به فردی بود و هم فکر نمی کردم او روزی مهریه اش را بخواهد و من مجبور باشم یک بنز الگانس برای همسرم بخرم. اما حالا مجبورم تعهدم را عملی کنم.

در پایان این جلسه قاضی به پرداخت مهریه عجیب و غریب این زن حکم داد تا شوهرش مجبور شود به زودی برای او یک دستگاه بنز الگانس بخرد.