به گزارش افکارنیوز، سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد امروز در جلسه ای با علی کفاشیان پیشنهاد قطع همکاری با تیم ایران را به وی خواهد داد.

کی روش در این باره به خبر آنلاین گفته است: من نامه‌ای را به علی کفاشیان نوشته‌ام. فردا ما الان باید در اردو می‌بودیم. باید دومین روز دومین اردوی‌مان را پشت‌سر می‌گذاشتیم‌ اما این چند روزه اتفاقاتی افتاده که حتماً مردم باید همه چیز را درباره آن بدانند. این روزها آقایان تاج، فتح‌ا…‌زاده و رحیمی طوری حرف می‌زنند که انگار آدم «بد» این فوتبال من هستم. آنها مدام می‌گویند این سرمربی تیم‌ملی است که می‌خواهد لیگ را تعطیل کند، جام‌حذفی را نمی‌خواهد و طوری می‌گویند که انگار هر مشکلی که فوتبال ایران دارد زیر سر کارلوس کی روش است.
کی روش سپس در ادامه گفته است: امروز نشستی با کفاشیان دارم درباره فسخ قراردادم. چون کسی نیستم که بتواند قبول کند او را شیطان این فوتبال بنامند. من یک چیزی را خیلی شفاف می‌گویم. کارلوس با آرامش خاطر و با قلبی زلال و پاک به فوتبال ایران آمد. دوست دارم همین‌طور هم از فوتبال‌تان بروم در حالی که تا ابد محبت هواداران فوتبال ایران را در قلبم نگه می‌دارم.
مصاحبه کی روش با خبر ورزشی ، تاکید او بر اوضاع فاجعه بار فوتبال ایران ولیگ و انتقاد از مسئولانی مثل مهدی تاج است . با این حال به نظر می رسد این سرمربی نامدار پرتقالی در موضوع استعفا کی تا قسمتی بلوف زده . آیا شما باور می کنید که کی روش با همه عصبانیت اش از تیم ملی برود؟