به گزارش افکارنیوز، نادر عزت اللهی درباره آخرین وضعیت تیم ملی زیر۱۷ سال اظهار داشت: در حال حاضر در هتل المپیک اردو داریم و بازیکنان صبح و بعدازظهر در حال تمرین کردن هستند.

وی ادامه داد: با قرعه کشی جام جهانی زیر۱۷ سال حریفانمان مشخص شده اند و به دنبال فیلم بازیهای آرژانتین، کانادا و اتریش هستیم و امیدوارم در سفری که به آلمان داریم بتوانیم فیلم بازیهای اتریش را بدست بیاوریم. به هر جهت در تمریناتمان باید سبک های مقابله با بازی حریفان را تمرین کنیم. بازی با تیم های درجه اول آلمان هم می تواند به ما برای مدلسازی بازی مقابل اتریش کمک کند. البته سبک بازی کشورهای آمریکای شمالی به دلیل تاثیر پذیری از مربیان اروپایی شبیه به کشورهای اروپایی است و با آمریکای جنوبی تفاوت بسیاری دارد و اردوی آلمان بهتر می تواند ما را برای بازی مقابل کانادا و اتریش آماده تر کند.

عزت اللهی در ادامه تصریح کرد: بازی با آرژانتین که اولین بازی ایران است بسیار مهم است. در رده نوجوانان نامهای تیم های بزرگ، می تواند ترسناک باشد اما بردن حریفان بزرگ هم شدنی است. چه بسا که در جام جهانی نیجریه توانستیم هلند را شکست دهیم. به هر جهت آرژانتین برای ما درست مثل کانادا و اتریش است و باید با قدرت به مصافش برویم بازی اول مهم است اما بازیهای بعدی هم مهم هستند و با توجه به اینکه از شش گروه، چهار تیم که بهترین تیم های سوم هستند صعود می کنند، امید به صعود تا روز آخر وجود دارد.

مربی تیم ملی زیر۱۷ سال در پایان خاطر نشان کرد: روز یکشنبه در کمپ استقلال تمرین کردیم و کادرفنی استقلال و بازیکنان این تیم به بازیکنان نوجوانان روحیه دادند. امیر قلعه نویی چند دقیقه ای برای بازیکنان صحبت کرد. بازیکنان از لحاظ بدنی آماده هستند و خوشبختانه مصدومی نداریم. کادرفنی تیم ملی، بهترین بازیکنان را به جام جهانی امارات خواهد برد.