به گزارش افکارنیوز، جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز سه‌شنبه استقلال در کمپ اختصاصی این باشگاه در جمع خبرنگاران حاضر عنوان کرد: قول می‌دهم در این دیدرا با تمام وجود بازی کنیم. می‌خواهیم در دربی آنچه را ارایه کنیم که هواداران تیم دوست دارند و امیدوارم با کسب یک برد شیرین دل همه آنها را شاد کنیم. مطمئن باشید نتیجه دیدار قبل در دربی هیچ تاثیری نخواهد داشت.

وی با بیان این که با گذشت هفت هفته تیم‌ها شناخت کاملی از یکدیگر دارند، عنوان کرد: همه تیم‌ها یکدیگر را آنالیز کرده‌اند و ما هم با شناخت کافی از تیم پرسپولیس به مصاف این تیم خواهیم رفت. به دنبال این هستیم تا با ارایه یک بازی جوانمردانه ۳ امتیاز کسب کنیم.

هافبک تیم استقلال در خصوص حضور خلعتبری در ترکیب تیم پرسپولیس و کری خوانی برای این تیم گفت: من درباره بازیکنان حریف نظری ندارم. آنها برای خودشان بازی می‌کنند و ما هم برای استقلال. هیچ کری برای حریف نمی‌خوانم و امیدوارم که با انجام یک فوتبال خوب برنده این بازی باشیم. از هواداران هم می‌خواهم که فقط به تشویق تیم خود بپردازند.

نکونام درباه احتمال استعفای کارلوس کی‌روش نیز خاطرنشان کرد: امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد به نفع فوتبال ایران باشد. ایشان برای تیم ملی خیلی زحمت کشیده‌اند و به دنبال این هستند تا تیم را کاملا آماده راهی جام جهانی کنند. کی‌روش یکی از مربیان بزرگ دنیا است و باید مشکلات حل شود.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا در شان فوتبال ایران است که مسئولان آن برای برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی به دنبال تهیه پول باشند، گفت: به نظرم نباید این اتفاق‌ها برای فوتبال ایران رخ بدهد. همه ما دوست داریم تیم ملی در بهترین شرایط به جام جهانی برود و هر کسی که می‌تواند از رسانه‌ها تا مسئولان باید برای این کار تلاش کند چرا که پای تیم ملی یک کشور در میان است.