نمی‌دانم چرا تند تند به عالیشاه کارت دادند

به گزارش افکارنیوز، محمد رویانیان پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به تمرینات با نشاط و با انگیزه‌ای که داریم آماده بازی روز جمعه هستیم. ما بسیار سرحال و قبراق تمرین کردیم و خوشبختانه همه چیز برای یک بازی خوب مهیا است. متأسفانه ما یک محروم برای بازی روز جمعه داریم که نمی‌دانم چرا این فرد را اینطور محروم کردند.

وی افزود: منظور من امید عالیشاه است که به او خیلی تند تند کارت دادند و دلیلش را نمی‌دانم. من از این برخوردها بسیار ناراحتم و دلیلش را اصلاً‌ نمی‌دانم ولی بقیه بچه‌ها در شرایط بسیار خوبی هستند و مشکل خاصی ندارند.

رویانیان در مورد خلعتبری نیز گفت: خوشبختانه این بازیکن تمرینات خود را با ما آغاز کرده و مجوز بازی او را باید علی دایی صادر کند. از لحاظ کارهای مجوز بازی نیز ایشان همه کارهای نهایی‌اش را انجام داده اما می‌دانم خیلی‌ها دوست دارند که خلعتبری بازی نکند. شاید باورتان نشود خیلی‌ها فقط شعار دادند و گفتند که باید در این زمینه عرق ملی داشته باشیم اما همه فقط شعار دادند و همه دوست داشتند یک اتفاقی برای خلعتبری بیافتد که به پرسپولیس نیاید. من فقط برای این عزیزان متأسفم، برای باشگاهی که هواداران‌شان ارزش آنهاست اما خودشان را طوری دیگر فریب می‌دهند و دست به هر کاری می‌زنند و آنقدر تماس می‌گیرند به خارج و داخل آب که یک بازیکن برای تیم حریف بازی نکند.

وی یادآور شد: متأسفانه کارهایی داخلی و خارجی کردند تا خلعتبری ضربه بخورد. منظور از این کارشان را نمی‌دانم، رضایتنامه او صادر شده و فدراسیون فوتبال امارات نیز اقدامات لازم را انجام داده اما متأسفانه شرایط تمام دنیا با ایران فرق دارد و همه در ایران می‌خواهند دیگری موفق نشود.

رویانیان درباره نگرانی هواداران نیز گفت: من نگران نیستم که خلعتبری بازی کند یا خیر. ما ۲۵ سرباز داریم که همین‌ها حریف استقلال هستند، خلعتبری بیاید بهتر، اگر نشد هیچ مشکلی نداریم. مگر در هفت هفته گذشته خلعتبری را داشتیم؟ ما در هفته هشتم باید مقابل استقلال قرار بگیریم و نمی‌دانستیم آیا او را در اختیار داریم یا خیر، بالاخره جور شد که خلعتبری آمد حالا شاید او یک هفته دیگر بازی کند و یا دو هفته دیگر بازی کند آقایان هرچه دوست دارند بزنند تا او بازی نکند. ما مشکلی در این زمینه نداریم چون هدف آنها کاملاً مشخص است. باید ببینیم زمین و زمان در این‌باره چه می‌گویند.

رویانیان درباره کری‌هایی که بین پرسپولیس و استقلال پیش آمده یادآور شد: اینها مسائلی طبیعی است یکسری کری‌خوانی‌ها قبل از دربی همیشه هست و مشکلی نیست. اگر این کری‌‌خوانی‌ها نباشد، شماها، خبرگزاری‌ها و شبکه‌ها چه کاری انجام دهند، من نمی‌دانم، پس این کری‌خوانی‌ها به نفع شما هم هست.

رویانیان ادامه داد: ما سه بازیکن را به پرتغال فرستادیم و کار بزرگی بود، این بازیکنان قرارداد بسته‌اند و قطعاً‌ آینده درخشانی دارند. امروز عکس اسماعیل‌زاده با بیرامار را دیدید و قطعاً‌ نفرات بعدی هم می‌روند. امکان دارد این بازیکنان ترانسفر شوند یا برگردند. سن بازیکنان ما زیر ۲۱ سال است اما تجربه بازی در بزرگسالان را دارند.

رویانیان در پایان درباره نارحتی برخی بازیکنان از حضور خلعتبری در پرسپولیس نیز گفت: اصلاً اینطور نیست همه با خلعتبری از تیم ملی، باشگاهها و حتی در ذوبآهن رفیق هستند. اتفاقاً باورتان نمیشود همه به من زنگ میزدند و میگفتند خلعتبری را زودتر به پرسپولیس بیار. مازندرانیها همه دوست داشتنی هستند، انشاءالله ما به دنبال کسب سهمیه هستیم.