آرسنال بهترین شماره ۱۰ جهان را جذب کرد

به گزارش افکارنیوز، رئال مادرید در آخرین روز فصل جابه‌جایی تابستانی حاضر شد، مسوت اوزیل، هافبک آلمانی خود را به آرسنال بفروشد؛ تصمیمی که تعجب ژوزه مورینیو سرمربی سابق کهکشانی‌ها را برانگیخته است.

مورینیو که از علاقمندان به سبک بازی مسوت اوزیل است و خود او این هافبک آلمانی را از وردربرمن به رئال آورد در واکنش به پیوستن اوزیل به آرسنال گفت: اوزیل یک بازیکن بی نظیر است. هیچ نسخه ای از او حتی در سطح پائین تر هم وجود ندارد. او بهترین شماره ۱۰ جهان است. اوزیل با حرکات خود در میدان کار را برای من و هم تیمی هایش آسان می کرد. همه اوزیل را دوست داشتند. بازی او معجونی از بازی فیگو و زیدان بود.

مورینیو درباره این سوال که چرا با انتقال دمبابا به آرسنال مخالفت کرد گفت: پیشنهاد آرسنال برای انتقال قرضی دمبابا را رد کردیم و دلیل آن مسوت اوزیل بود. با آمدن اوزیل آرسنال هم به مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس اضافه شد.

اوزيل در رئال مادريد شماره ۱۰ را بر تن مي کرد اما در آرسنال قرار است با شماره ۱۱ به ميدان رود. او پس از جدايي از رئال مادريد از تماشاگران اين تيم تشکر کرد و دليل جداي اش را کارلو آنچلوتي سرمربي جديد اين تيم دانست.