عنایتی: دوست دارم برهانی گل بزند

به گزارش افکارنیوز، رضا عنایتی درباره‌ی تجربه‌اش در بازی‌هایی که مقابل پرسپولیس انجام داده است، گفت: سه گل در هشت بازی مقابل پرسپولیس زده‌ام و هیچ وقت هم نباختیم. همه داربی‌ها برای من خاطره‌انگیز بود، یک هفته قبل بازی تا یک هفته بعد از آن به داربی اختصاص داشت. بهترین خاطره‌ام هم مربوط به بازی است که گل پیروزی را در دقیقه ۵۶ برای استقلال زدم. تا یک هفته بعد از این بازی سرمست از گلی که زدم، بودم. من گل‌های زیادی در لیگ برای استقلال زده بودم اما هیچ‌گاه مرا به اندازه‌ی آن گل تحویل نگرفتند!

وی درباره‌ی بازی جمعه هم گفت: امیدوارم جدا از نتیجه، بازی تماشاگرپسندی از آب دربیاید. فکر می‌کنم به خاطر مهره‌هایی که هر دو تیم دارند این اتفاق بیفتد و بازی زیبایی را ببینیم. با این حال معتقدم بار تجربه‌ای استقلال بیشتر از پرسپولیس است. تیم دایی جوان شده و شاید تجربه لازم برای چنین بازی بزرگی را نداشته باشد. اما باید از انگیزه‌ی جوانی پرسپولیس ترسید.

بازیکن سابق استقلال هم‌چنین در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی می‌کند چه نتیجه‌ای در داربی ۷۷ رقم بخورد به ایسنا گفت: به عنوان یک استقلالی دعا می‌کنم استقلال برنده باشد. علی دایی هم از دوستانم است و آرزوی موفقیت برایش دارم اما عشق من استقلال است. دوست دارم تیمم ببرد و آرش برهانی هم گلزنی کند. چون احساس می‌کنم آرش از لحاظ روحی در شرایط خوبی نیست.

عنایتی هم‌چنین در مورد عملکرد صبای قم تا هفته هفتم لیگ تصریح کرد: نتایجی که صبا در این هفت هفته برای تیمی که با یک میلیارد بسته شده نتیجه‌ی خوبی است. ما بازیکنان جوان و باانگیزه‌ی زیادی داریم که آینده‌ی خوبی در انتظارشان است. به شرطی که قدر این موقعیت را بدانند. امیدوارم آنها شرایط فعلی صبا را هم درک کنند.

بازيکن صبا اضافه کرد: بعد از برد خوبي که مقابل فجر کسب کرديم در شرايط روحي خوبي قرار داريم. تمرينهاي خوبي هم دنبال کرديم تا در بازي تراکتورسازي از امتياز ميزباني هم استفاده کنيم و پيروز شويم. اما حريف با وجود نتايج ضعيفش مهرههاي فوقالعادهاي دارد و در کل امتياز گرفتن از تيمهاي بحرانزده سختتر است.