طلبکاران‌ استقلال به سازمان‌ بازرسی شکایت کنند

به گزارش افکارنیوز، ناصر فریاد شیران با اشاره به اینکه چهار سال است به دنبال طلبش از باشگاه استقلال می دود خاطرنشان کرد: با وجود ملاقات ها و مذاکراتی که داشتیم در این مدت موفق نشدم طلبم را از باشگاه دریافت کنم. ظاهرا از دست فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی هم کاری برنمی آید و روز به روز بر تعداد طلبکاران این باشگاه افزوده می شود. به همین خاطر بنده به واحد شکایت ورزشی مستقر در سازمان بازرسی مراجه و از باشگاه استقلال شکایت کردم.

وی با بیان اینکه قطعا این شکایت را تا پایان پیگیری خواهد کرد و در صورت لزوم حکم جلب مدیرعامل را هم خواهد گرفت افزود: از طلبکاران پرتعداد باشگاه استقلال می خواهم که وقت شان را برای رفتن به کمیته انضباطی فدراسیون تلف نکنند. یا خودشان به سازمان بازرسی مراجعه و اعلام شکایت کنند یا اینکه به بنده وکالت بدهند تا این شکایت را پیگیری کنم.

فریادشیران تصریح کرد: در این مدت بارها با مسئولان باشگاه و آقای فتح الله زاده صحبت کرده ایم که طلب مان را دریافت کنیم اما موفق نشدیم. برای همین قصد داریم از سوی همین طلبکاران مراسمی ترتیب دهیم و در آن از مدیرعامل باشگاه استقلال به عنوان مدیری که حرف راست نمی زند تجلیل کنیم! حتی اگر شده می خواهیم به وی هدیه ای هم بدهیم!