گل‌محمدی: ۳ امتیاز بازی با مس را می‌خواهیم

به گزارش افکارنیوز، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار نفت تهران و مس کرمان اظهار داشت: با توجه به وضعیت جدول احتیاج زیادی به سه امتیاز این بازی داریم معتقدم جایگاه مس در چنین رده‌ای نیست که هم اکنون قرار دارد این تیم بازی‌های خوبی انجام داده مخصوصاً در دیدار گذشته که حقش شکست نبود.

وی ادامه داد: طبیعتاً بازی سختی خواهیم داشت می‌خواهیم در بالای جدول قرار بگیریم و احتیاج به این سه امتیاز داریم برای کسب تمامی امتیاز این بازی به میدان می‌رویم و امیدوارم بازیکنانم لیاقت خود را نشان دهند. بازی سختی داریم زیرا مس با انگیزه زیادی در میدان ظاهر خواهد شد تا امتیاز بگیرد. انگیزه خیلی مهم است که فردا مس از این موضوع بهره می‌برد.

سرمربی نفت در مورد اینکه آیا محروم و یا مصدومی دارد تصریح کرد: محروم نداریم و مصدوم ما فقط مهرداد اولادی است.

سرمربی فصل گذشته پرسپولیس در خصوص دیدار روز جمعه سرخ‌پوشان مقابل استقلال یادآور شد: برای هر دو تیم بازی سختی خواهد بود دربی شرایط خاص خود را دارد با توجه به شرایط جدول دوست دارم بازی مساوی شود اما قلباً دوست دارم برنده این بازی پرسپولیس باشد.

گلمحمدي در مورد اينکه چه پيشبيني از نتيجه اين ديدار دارد گفت: نميدانم چه نتيجهاي رقم ميخورد اما اميدوارم برنده پرسپوليس باشد.