قلعه نویی: اگر به فکر جدایی هستی زودتر رضایت نامه ات را بگیر

به گزارش افکارنیوز، در بازی پیش از دربی، استقلال تهران مغلوب استقلال خوزستان شد. تا این تیم با روحیه‌ای نه چندان خوب به فکر بازی جمعه باشد. اما امیر قلعه‌نویی بین دو نیمه و پایان بازی به اکثر بازیکنانش گیر داد و از اینکه آنها اینقدر بد بازی کردند ناراحت بود.

با آنکه شایعه شده بود قلعه‌نویی به خاطر برخی حواشی آرش برهانی را به نیمکت ذخیره‌ها تبعید کرده اما این مهاجم در دیدار با استقلال خوزستان از ابتدا در ترکیب قرار گرفت تا برای بازی با پرسپولیس آماده شود. در این بازی برهانی چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و با ارائه نمایش ضعیف باعثناراحتی بیش از حد مربیان شد.

بین دو نیمه قلعه‌نویی حسابی از خجالت برهانی درآمد با داد و فریادی که بر سر این بازیکن جوان زد باعثناراحتی او شد. قلعه‌نویی خطاب به برهانی گفت: «آقا آرش این هم فرصت و … دیگر از من توقع نداشته باش فیکس بازی کنی. خیلی ادعایت می‌شود که باید در ارنج اصلی قرار بگیری اما تو در حد لیگ یک هم نیستی.»

قلعه‌نویی ادامه داد: «اگر هم به فکر جدایی از استقلال هستی هر چه زودتر وسایلت را جمع کن و رضایت‌نامه‌ات را بگیر و از این جا برو. می‌خواستم برای دربی یک فرصت دیگر به تو بدهم اما تو شایسته فیکس بازی کردن نیستی و به همه نشان دادی حق دارم تو را روی نیمکت ذخیره‌ها بنشانم.»

هر چند برهاني هيچ جوابي به انتقادات سرمربي تيم نداد اما او به يکي از دوستانش گفت قلعهنويي هر چه از دهانش درآمد به من گفت و براي همين خيلي اعصابم خرد است. با اين تفاسير برهاني تقريبا مطمئن است که نميتواند در داربي فيکس باشد.