به گزارش افکارنیوز، پس از گذشت نزدیک به ۴۰۰ دقیقه از آغاز گروگانگیری در ساختمان مرکزی شرکت اتوبوسرانی پایتخت پیمان سنندجی مدیرعامل اتوبوسرانی اظهار داشت: هیچ کس مرا گروگان نگرفته بود و من در دفترم بود وقتی شنیدم رسانه ها از گروگان گرفته شدن من خبر می دهند در میان خبرنگاران حاضر شدم.

این سخنان در حالی مطرح می شود که وی ۴ ساعت بود که در جمع خبرنگاران حاضر نشده بود و شنیده ها حاکی است گروگانگیر وی را آزاد کرده است.

سنندجی در ادامه سخنانش گفت: این موضوع یک اختلاف شخصی بین دو کارمند ساده بوده است که از ۴ سال پیش ادامه دارد یکی از این کارمندان در قسمت اداری و دیگری به عنوان پرسنل در این سازمان مشغول به کار بود که اختلافاتی را به خاطر جابجایی داشتند این فرد صبح امروز برای رفع مشکل به دفتر من مراجعه کرد که مذاکرات در این رابطه اندکی به طول انجامید.

وی ادامه داد: ۳ هفته قبل دستور بازگشت به کار این فرد را صادر کرده بودیم. نه من گروگان گرفته شده بودم و نه تیراندازی صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی افزود: اکنون در حال مذاکره با این فرد هستیم و مشکلات پس از یک تماس به وجود آمد ما با هیچ فردی درگیر نشدیم و من اسلحه ای در دست گروگان گیر ندیدم.

به گفته وی، این فرد یک و نیم سال قبل به دلایل انضباطی اخراج شده بود که کمیته انضباطی حکم اخراج او را صادر کرده و مراجع بالاتر حتی وزارت کار و دیوان عدالت اداری در این مورد حضور داشته اند من خودم دستور دادم تا این فرد بار دیگر مشغول به کار شود اما او خواست به دفتر من بیاید تا اختلافات حل شود.

سنندجی ادامه داد: این مسئله هیچ ربطی به من ندارد و ممانعتی نیز نبوده است که من از ساختمان خارج شود.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا پس از ۴ ساعت در جمع خبرنگاران حاضر شدید گفت: کسی به من نگفته بود که خبرنگاران حضور دارند اما پس از اینکه آقای رزم آزما به من اعلام کرد که سایتها خبر از گروگان گرفته شدن من داده اند در جمع خبرنگاران حاضر شدم این در حالی است که با توجه به اینکه گروگانگیری از ساعت ۱۰:۳۰ صبح آغاز شده است هیچ کدام از مسئولان پلیس پایتخت پاسخگوی سئوالات خبرنگاران در این باره نبوده اند.