به گزارش افکار به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ،سرهنگ "البـرزي" گفت: رفت و آمد موتورسيکلت از نهم تا ۱۲ شهريور در محورهاي کرج ـ چالوس، هراز و تهران ـ سمنان مشهد ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد انواع تریلر و کامیون از محور کرج چالوس همچنان ممنوع است.

معاون عملیات ترافیکی پلیس راه کشور گفت: رفت و آمد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۳ جمعه(۱۲ شهریور) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۳ از محور مرزن آباد به سمت کرج، یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: در محور هراز، رفت و آمد کامیون ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۳ امروز و از ساعت ۵ بامداد تا ۲۳ چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ممنوع است.

سرهنگ البرزی گفت: در محور دماوند فیروزکوه رفت و آمد تریلرها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۵ بامداد تا ۲۳ چهارشنبه و جمعه، از تهران به فیروز کوه و برعکس ممنوع است.

معاون عملیات ترافیکی پلیس راه کشور گفت: در محور فیروزکوه نیز رفت و آمد تریلرها و کامیون ها به جز تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۵ صبح تا ۲۳ چهارشنبه و جمعه، از تهران به قائمشهر و در مسیر بازگشت ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد تریلرها و کامیون ها به جز تریلرها و کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵ تا ۲۰ چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در محور زاهدان زابل و برعکس ممنوع است.

سرهنگ البرزی گفت: در کردستان نیز رفت و آمد انواع کامیون ها و تریلرها در محور سقز به دیواندره و برعکس به جز تریلرها و کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه و در محور مریوان در مسیر سنندج به مریوان و مسیر بازگشت، از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ جمعه ممنوع
است.

وی افزود: رفت و آمد تریلرها و کامیون ها به جز تریلرها و کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۳ امروز و از ساعت ۵ تا ۲۳ پنج شنبه و جمعه از ساوه تا دوراهی قزوین همدان و برعکس و از ساوه تا قزوین ممنوع است.