به گزارش افکارنیوز، وهابیون ملعون که تحت نام‎ " القاعده " در عراق و سوریه، با انجام وحشی ترین اقدامات، آمریکا و فرزند نامشروع آن رژیم صهیونیستی را به اهداف شوم خود نزدیک تر می‏کنند؛ تاکنون از هیچ تلاشی فرو گذار نبودند.

این گروه تروریستی با اقداماتی همچون " یورش های مداوم به روستاهای شیعه نشین "، " تهدید و تخریب قبور فرزندان اهل‏بیت(ع) " بغض و کینه خود نسبت به شیعیان را علنی کردند.

با اینکه هنوز تصاویر منتشر شده از تخریب حرم و نبش کردن قبر «حجر بن عدی» صحابی برجسته پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ص)، از ذهن مسلمانان جهان پاک نشده است؛ وهابیون در آستانه ولادت امام هشتم شیعیان حضرت رضا(ع)، به حرم مطهر برادر ایشان حمله ور شدند.

«حسین باوی» مدیر حرم‏های شیعه استان دیالی اعلام کرد: وهابیون مسلح که با هدف انجام اقدامات خرابکارانه در این کشور مستقر هستند، روز گذشته یکشنیه ۲۴ شهریور به حرم مطهر " سید احمد(ع) " فرزند امام موسی کاظم(ع) در منطقه " ابی صیدا " واقع در استان دیالی حمله ور شدند.

به محض حمله وهابیون تکفیری تا به دندان مسلح، با خدام حرم که مانع از ورود آنان شده بودند درگیر شدند که این درگیری بیش از یک ساعت به طول انجامید.

وهابیون ملعون وقتی مقاومت خدام و دفاع آنان تا حد مرگ را دیدند یکی از خدمتگزاران این حرم مطهر را به شهادت رساندند تا اوج خباثت و وحشی‎گیری فرقه خود را به نمایش بگذارند.

همچنین در این حمله تروریستی، یکی دیگر از خدام به شدت زخمی شد که سریعا وی را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کردند.

حسین باوی تاکید کرد: با وجود اتفاقات رخ داده، خوشبختانه با جانفشانی خدام، هیچ آسیبی به این حرم مطهر نرسیده است.

خادم مصدوم پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نایل شد.