چرا مدیرعامل استقلال به تایلند نرفت؟
گروه ورزشی

- لغو سفر مدیرعامل استقلال به تایلند عجیب و غیر منتظره بود. اتفاقی که حتی بازیکنان و کادرفنی این تیم را هم به فکر فرو برد. علی فتح الله‌زاده در ابتدا مدعی شد که به دلیل برخی کارهای شخصی در تهران مانده است و ۷۲ ساعت قبل از بازی با بوریرام همراه با مقداد نجف‌نژاد رییس هیات مدیره آبی‌ها راهی تایلند می‌شود.

اما روز گذشته و در عین ناباوری علی فتح الله‌زاده در وزارت ورزش و جوانان آفتابی شد تا مشخص شود که عدم سفر مدیرعامل آبی‌ها به تایلند پشت پرده مجهولی دارد! پشت پرده‌ای که مربوط به چک‌های برگشتی باشگاه و شخصی فتح الله‌زاده که منجر به ممنوع الخروج بودن او شده است، می‌شود!

به گزارشافکارنیوز؛ نکته قابل توجه اینکه مدیرعامل استقلال دوشنبه گذشته و در حالیکه در مسیر فرودگاه امام خمینی در حال حرکت بود متوجه ممنوع الخروج بودنش شد و به ناچار سفر به تایلند را منتفی کرد.
مدیرعامل استقلال که در تلاش بود تا تحت هر شرایطی به تایلند سفر کند و برای بازی با بوریرام در کنار تیمش باشد، تلاش زیادی را انجام داد تا با گرو گذاشتن سند ملک شخصی‌اش مشکل ممنوع الخروج بودنش را برطرف کند و برای تماشای بازی استقلال مقابل بوریرام عازم شرق آسیا شود.
گفته میشود بدهیهایی که منجر به ممنوع الخروج شدن فتح اللهزاده شده، مربوط به هزینه اردوهای استقلال، هتل محل اقامت و البته برخی هزینههای باشگاه بوده که مدیرعامل استقلال را غافلگیر کرده است.