تندترین حرفهایی که قلعه نویی می توانست برعلیه عادل بزند!

به گزارش افکارنیوز، در آغاز برنامه، آیتم ۹۰ درجه پخش و قرعه‌کشی هفته پیش انجام شد؛ از نکات جالب این هفته از برنامه نود استفاده از عدد ۸ به مناسبت میلاد، امام رضا(ع) بود و برای قرعه کشی ها از شماره ۸ استفاده می شد.

سپس برنامه نود متوقف شد و مسابقه فینال وزن ۹۶ کیلوگرم کشتی قهرمانی جهان پخش شد و رضا یزدانی توانست پس از کسب مدال طلای حسن رحیمی در وزن ۵۵ کیلوگرم، دومین طلای ایران را در شب طلایی کشتی ایران بدست آورد.

پس از قهرمانی رضا یزدانی در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، فردوسی پور و مسعود مرادی این موفقیت را به مردم کشورمان تبریک گفتند.

مسعود مرادی، کار‌شناس داوری، مهمان این هفته برنامه نود، بر این باور بود که در بازی استقلال و ذوب آهن داور مسبقه برای هر دو تیم یک پنالتی را نادیده گرفت، افزون بر این که نظری مهاجم استقلال باید اخراج می شد.

‌مهمان دیگر برنامه ۹۰، کریم باوی مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس بود که پس از ارائه بیوگرافی کوتاه از خود به حضورش در جبهه و جنگ اشاره کرد و به تعریف کردن خاطره ای از آن زمان پرداخت.

وی عنوان کرد: پس از آمدن از جبهه به تیم شاهین پیوستم. در ادامه باوی از خاطرات دوران بازی خود و سختی های آن دوره سخن گفت که نداشتن کفش ورزشی از جمله آن مشکلات بود.

در ادامه گزارش نود در نود پخش شد که در آن به مسائل و حاشیه های فوتبال پرداخته شد.

سپس کریم باوی خاطرنشان کرد: بیشترین مبلغ قراردادی که در دوران بازیگری ان دریافت کرده ام ۳۵ هزار تومان بود. وی همچنین عنوان کرد: به هیچ عنوان در زمان حضورم درباشگاه پرسپولیس از این باشگاه پول نگرفتم. وی در صحبت های خود چندین بار از زنده یاد سیروس قایقران یاد کرد.

وی با بیان این که اولی رقم دریافتی اش ۵ هزار تومان بود و از شاهین گرفت، تصریح کرد: بلافاصله پس از دیافت پول بند کفش های خود را محکم کردم و از نارمک تا میدان انقلاب دویدم تا برای مادرم انگشتر بخرم.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پس از بازی با کره جنوبی در گوسان کاپیتان تیم کره به من برای حضور در شالکه آلمان پیشنهاد داد و گفت شماره تلفن خود را بده که به او گفتم خانه ما تلفن ندارد.

وی همچنین درباره ابراهیم تهامی گفت: ابراهیم یکی از بهترین بازیکنان و بزرگترین اسطوره های فوتبال ایران بود و تکنیک بالایی داشت و در سطح ملی خوب کار کرد و درایت بالایی داشت.

فردوسی پور: حمید استیلی بدشانسی است!

حمید استیلی هزینه عمل جراحی کریم باوی را بر عهده گرفته است.
کریم باوی در برنامه این هفته ۹۰ با اعلام این که حمید استیلی هزینه عمل جراحی وی را بر عهده گرفته است، گفت: حمید استیلی شخصیت بزرگی است و کمی بدشانسی آورده است.

عادل فردوسی پور نیز در واکنش به این اظهارات کریم باوی با بیان این که استیلی بدشانس است، گفت: حمید استیلی با دخترش هم که بازی می کند بدشانسی می آورد.

سفر به اردبیل
در ادامه برنامه نود بخش دوم گزارش نود از سفر به اردبیل و علاقه مردم این استان به علی دایی پخش شد.

در میان صحبت های مطرح شده از سوی همشهریان علی دایی عنوان شد که وی در اردبیل نامش شهریار بود! و وقتی به تهران رفت علی شد.

در ادامه بخش دوم گزارش نود تا نود پخش شد که پرداختن به فوتبال بانوان، دستگاه های اتوبوس برای هواداران باشگاه تراکتور از جمله بخش های این گزارش بود.

پخش مصاحبه جنجالی قلعه نویی علیه فردوسی پور!
امیر قلعه‌نویی بعد از شکست تیمش برابر ذوب‌آهن کلی علیه برنامه نود و عادل فردوسی‌پور صحبت می‌کند تا به نوعی اقدام دوشنبه‌شب طرف مقابل را جبران کرده باشد

قلعه‌نویی در ادامه اظهار داشت: روزی همه می‌فهمند فردوسی‌پور چه خیانتی به فوتبال کرد! وی سپس گفت: چقدر بدبخت شده‌ام که این آقا در مورد شخصیت حقیقی و حقوقی من حرف می‌زند، اگر من مدیرعامل استقلال بودم اجازه نمی‌دادم یک ثانیه از بازی‌های استقلال در این برنامه پخش شود. برنامه نود یک ابزار است که می‌خواهد خیلی از مشکلات و ضعف‌های جامعه را پوشش دهد اما بعدا مشخص می‌شود که نود چه خیانتی به فوتبال ایران کرده است.

من تهیه کننده فوتبال برتر را در آکادمی هتل المپیک دیدم. او می‌گفت برخی مربیان التماس می‌کنند که ۳ دقیقه در این برنامه صحبت کنند اما اگر دست من بود اجازه نمی‌دادم یک صحنه هم از استقلال پخش شود. او که گفته می‌شد قرار است مناسباتی صورت بگیرد تا با فردوسی‌پور آشتی کند با یک جمله همه احتمالات را از بین برد:

ببینید قلعه‌نویی چقدر بدبخت شده که فردوسی‌پور در مورد شخصیت حقیقی و حقوقی او صحبت می‌کند.» قلعه‌نویی سپس از سابقه اندک شیرینی در فوتبال حمایت کرد: «درست است که شیرینی مدت زمان زیادی نیست که به فوتبال آمده ولی کسی نیست به فردوسی‌پور بگوید زمانی که ۱۵ سال پیش آمدی کجای این فوتبال بودی؟

البته عادل هم با زیرکی خاص خود جواب ژنرال را داد: خودشکن آینه شکستن خطاست. با این مثالش حجت رو تموم کرد…

یاوری: استعفایم مالی نبود!
یاوری سرمربی جدید تیم فجرسپاسی روی خط تلفنی برنامه نود آمد و در مورد استعفایش از سرمربیگری مس کرمان گفت: بعد از بازی با نفت بدلیل برخی مسائل رفتاری که بوجود آمده بود از سرمربیگری مس استعفا دادم و همان زمان به مدیرعامل و مسئولان باشگاه این مسئله را عنوان کردم.

وی در مورد حضورش در راس کادر فنی فجرسپاسی خاطرنشان کرد: جهفری در این خصوص با خرمی تماس گرفت و سپس با من صحبت کرد.

پس از آن جعفر جعفری مدیرعامل فجر سپاسی ارتباط تلفنی برقرار در مورد حضور یاوری در فجر سپاسی گفت: ما تازه یکشنبه شب با یاوری بطور رسمی صحب کردیم.

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن: برایم فرقی نمی کند در چه پستی باشم

خسرو ابراهیمی مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن روی خط تلفنی آمد و عنوان کرد: حدود ۲ سال و نیم مدیرعامل این باشگاه بودم و اکنون به آذری تبریک می گویم و به هر حال من ذوب آهنی هستم.

وی افزود: تصمیم مدیریت کارخانه بود و برایم فرقی نمی کند کجا باشم چرا که چیش از مدیر عاملی حقوق کارگری می گرفتم و در زمان مدیرعاملی نیز همینطور!

وی افزود: نزدیک به شش ماه است ذوب آهن به یک بخش خصوصی واگذار شده و پیش از این بودجه ای نداشتیم.

پس از صحبت های ابراهیمی گزارشی از تیم منحل شده شموشک نوشهر پخش شد و مسئولان باشگاه و سازمان لیگ در این باره صحبت کردند.

ماجدی: حیدری بازی می کند
پس از این بخش میرشاد ماجدی که در تایلند به سر می برد روی خط تلفنی آمد و در مورد وضعیت استقلال و بازیکنانش گفت: وضعیتمان خوب است و بازیکنان در شرایط مناسبی به سر می برند.

وی افزود: بازی تیم بوریرام را دیدیم و فکر می کنم تیم خوبی است و امیدوارم چهارشنبه روز استقلال باشد.
وی در مورد وضعیت آب و هوایی تایلند گفت: هوا طی این چند روز ابری و بارانی بوده است.

پس از ارتباط با ماجدی گزارشی از صادقی از اصفهان پخش شد که با استفاده از عصا کارهای بسیار جالبی انجام می داد.

سپس صالحی رییس کمیته استیناف روی خط تلفنی آمد و در مورد احکام صادر شده از سوی کمیته استیناف برای تیم ها توضیحاتی ارائه داد.

پرسش و پاسخ نظرسنجی ۹۰

محور اصلی برنامه دیشب ۹۰ پیرامون بازیهای هفته نهم لیگ برتر و حاشیه آن بود . پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که آیا استقلال به نیمه نهایی صعود می کند؟ ۱- بلی ۲- خیر که در پایان، بیش از دو سوم مخاطبان به گزینه ۱ یعنی صعود استقلال رأی دادند.، و مابقی گزینه ۲ را برگزیدند .