وقتی خلعتبری از احساساتش می گوید!

به گزار ش افکارنیوز، خلعتبری درباره اینکه ۵ ماه پس از بازی پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی این بار باید در جمع سرخپوشان مقابل تیم اصفهانی قرار بگیرد عنوان کرد: این طبیعیت فوتبال است. بازیکنان عوض می شوند. مربیان تغییر می کنند ولی تیم ها و هوادارانشان باقی می مانند.

وی درباره آن مسابقه که سپاهان دو بار عقب افتاد اما در نهایت در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و قهرمان جام حذفی شد گفت: حضور یک مربی حرفه ای مثل زلاتکو کرانچار در فصل گذشته خیلی به ما کمک کرد. در آن بازی هم در هر دو نوبت که از پرسپولیس عقب افتادیم او گفت حمله کنیم و در نهایت مزد زحماتمان را گرفتیم. کرانچار به بازیکنان شجاعت و جسارت را تلقین می کرد.

هافبک پرسپولیس درباره حواشی رخ داده در این بازی پیرامون خداحافظی مهدی مهدوی کیا اظهار داشت: آقامهدی یک فوتبالیست بزرگ بود. به نظر من آن بازی، نباید بازی خداحافظی مهدوی کیا تلقی می شد و او باید در بازی با تیمی خیلی بزرگ از فوتبال خداحافظی می کرد. در این مدت که به پرسپولیس پیوسته ام هنوز فرصت نشده با آقامهدی صحبت کنم ولی امیدوارم بتوانم در آینده از تجارب ارزشمند او کمک بگیرم.

وی ادامه داد: می خواهم بار دیگر از هدایتی و رویانیان که به من کمک کردند به لیگ کشورم بازگردم تشکر می کنم. آنها در این مدت خیلی زحمت کشیدند و قدردان زحمتشان هستم. به هر حال من الان بازیکن پرسپولیس هستم و فقط به تیم خودم فکر می کنم. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم در سال جاری تواناییهایم را در این تیم نشان بدهم. هواداران پرسپولیس در این مدت به من لطف داشته اند. برایم نوع علاقه طرفداران پرسپولیس به تیم شان خیلی جالب است. آنها سرمایه های واقعی باشگاه هستند و برایشان احترام زیادی قائلم.

خلعتبری درباره اتفاقات رخ داده در ماههای اخیر پیرامون حضورش در عجمان گفت: واقعا این مدت خیلی سختی کشیدم و می توانم بگویم سخت ترین روزهای زندگی ورزشی ام بود. من همان زمان گفته بودم خلیج برای من همیشه خلیج فارس است. من یک ایرانی هستم و به این مساله افتخار می کنم. خوشحالم با زحماتی که زمانی، مدیر برنامه هایم کشید باشگاه عجمان سرانجام رضایت داد تا به ایران بازگردم. خلیفه، رییس هیات مدیره باشگاه عجمان برای من در آن زمان همه امکانات را فراهم کرده بود و از آنها هم ممنون هستم اما خدا را شکر می کنم که الان با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر ایران حضور دارم.

وی درباره استعفا علیرضا رحیمی از مدیرعاملی باشگاه سپاهان در آستانه بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: من برای رحیمی احترام فوق العاده ای قائل هستم. او یک مدیر قوی بود که وقتی در باشگاه حضور داشت، بازیکنان و کادر فنی هیچ دغدغه ای نداشتند و همه امکانات مهیا بود. امیدوارم هر جا هست موفق باشد. با او در این مدت هم در تماس بودم و شخصا از جدایی رحیمی از سپاهان ناراحتم. امیدوارم جامعه ورزش کشور در آینده همچنان از تجارب او بهره مند شود.

هافبک پرسپولیس درباره بازی تیمش مقابل سپاهان در اصفهان گفت: هر دو تیم انگیزه بالایی برای این مسابقه دارند. هم ما می خواهیم برنده باشیم و هم سپاهان. فکر می کنم این انگیزه به نفع تماشاگران مسابقه باشد.

وی درباره اینکه آیا پیش از مسابقه به سمت زلاتکو کرانچار می رود یا نه اظهار داشت: حتما قبل از مسابقه به سمت مربیان و بازیکنان تیم سابقم می روم. واقعا دلم برای آنها تنگ شده است. من خاطرات یک سال حضورم در سپاهان را هرگز فراموش نمی کنم.

خلعتبری درباره اینکه فکر می کند برخورد هواداران سپاهان با او در این بازی چطور خواهد بود گفت: مطمئن باشید درفولادشهر تشویق می شوم. همانطوری که من طرفداران سپاهان را دوست دارم آنها هم من را دوست دارند و هیچ مشکلی روز جمعه پیش نمی آید.

وی درباره اینکه به نظرش برخورد طرفداران سپاهان با محسن بنگر در بازی روز جمعه چگونه خواهد بود اظهار داشت: هواداران سپاهان شرایط و اتفاقات فوتبالی را درک می کنند. من به اتفاقات روز جمعه خوشبین هستم و امیدوارم بنگر هم تشویق شود چون او برای سپاهان خیلی زحمت کشید و با این تیم افتخارات زیادی را کسب کرد.

خلعتبری در پایان افزود:می خواهم دو نکته را بگویم.اول یک تبریک به سعید آذری می گویم که به ذوب آهن بازگشت. اطمینان دارم ذوب آهن با حضور آذری بار دیگر به روزهای اوجش بازمی گردد.بحث دیگرم هم درباره شهاب گردان است که هنوز بر این باورم دروازه بان بسیار بزرگی است و آن قدر هم بزرگ است که با چند بازی نیمکت نشینی تفاوتی در وضعیتش به وجود نمی آید.او همین حالا هم جزو بهترین هاست و اطمینان دارم شرایط در آینده برایش تغییر می کند و به ترکیب اصلی سپاهان بازمی گردد.