به گزارش افکارنیوز، این روزها برای کریم انصاری فرد روزهای خوشی است. او در تراکتورسازی احیا شده و با ۳ گل و ۳ پاس گل، موثرترین بازیکن لیگ، تا اینجای کار لقب گرفته.

انصاری فرد که در دو بازی متوالی برای تراکتورسازی گل زده درباره شرایط این روزهای تیمش می گوید: «شرایط خیلی خوب است. ما در ۹ بازی فقط یک باخت آورده ایم. آن هم در هفته اول که بازیکنان ما زیاد با هم هماهنگ نبودند. خوشبختانه شرایط ما هفته به هفته بهتر شده و الان هم با صدر جدول فقط ۳ امتیاز فاصله داریم. مطمئنا می توانیم به صدر جدول برسیم، به شرطی که هوشیارتر باشیم و همه ۳ امتیازها را بگیریم»

انصاری فرد درباره نوسان تراکتورسازی می گوید: «نوسان آنچنانی نداریم. روی دور برد و مساوی هستیم و این نمی تواند نتیجه ضعیفی برای ما باشد. در زمین خودمان چند بازی را مساوی کردیم که ای کاش می بردیم. از طرفی بازی های مهم خارج از خانه ای را بردیم که در جدول به کارمان آمد. اگر جلوی ملوان هم می بردیم خیلی به نفعمان می شد و الان می چسبیدیم به فولاد در صدر جدول.»

کریم انصاری فرد درباره کار کردن با جلالی می گوید: «جلالی مربی بادانشی است. او دارد تلاش می کند تا در تراکتورسازی موفق باشد. امیدوارم هواداران هم از او حمایت کنند و همه جانبه پشت تیم بایستند تا با این همدلی بتوانیم یک فصل رویایی را رقم بزنیم. همین همدلی است که باعثمی شود تیم نتیجه بگیرد و خود را در قامت یک مدعی مطرح کند»

یکی دو روز پیش خبری منتشر شد با این مضمون که کریم انصاری فرد، نیم فصل از تراکتورسازی جدا می شود و پیراهن استقلال را می پوشد. حتی گفته می شود در قرارداد او بندی وجود دارد که می تواند از تراکتورسازی جدا شود. کریم در این باره می گوید: «استقلال؟ حالا کو تا نیم فصل. هنوز ۶ بازی مانده تا نیم فصل اول به پایان برسد. من فعلا بازیکن تراکتورسازی هستم و تمام حواسم معطوف به این تیم است. البته در قراردادم بندی وجود دارد که می توانم نیم فصل جدا شوم. معلوم نیست تا نیم فصل چه اتفاقاتی رخ دهد و من هم همه چیز را موکول کرده ام به آن زمان. الان حرفی نمی زنم و تمام فکر و حواسم معطوف به تراکتورسازی است. هدف همه ما در تراکتورسازی موفقیت تیم است و امیدوارم به همان جایگاهی برسیم که هواداران انتظارش را دارند»

انصاري فرد در پايان مي گويد: از همه هواداران تراكتورسازي تشكر مي كنم كه به من محبت دارند. اميدوارم با حمايت آنها بتوانيم يك نتيجه خوب كسب كرده و خوشحالشان كنيم.