به گزارش افکارنیوز، در متن حکم دکتر واعظی آمده است:

" جناب آقای مهندس سید مجتبی هاشمی؛ با عنایت به تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به سمت معاون فناوری و امور بین الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب میکنم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

انتظار می رود تا با حمایت از کل زنجیره تحقیق و توسعه، فناوری، تولید و ورود محصولات داخلی به بازارهای داخلی و خارجی از کلیه شرکتهای دانش بنیان و فعالیتهای دانشگاههای کشور پشتیبانی کنید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت میکنم ".

مهندس سید مجتبی هاشمی پیش از این در سمتهای رئیس مرکز صنایع نوین وزارت صنایع و معادن، پژوهشگاه علوم بنیادی و سازمان برنامه و بودجه فعالیت داشته است.

همچنین دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از زحمات جناب آقای دکتر کرمپور در طول تصدی سمت معاون فناوری و امور بین الملل تقدیر و تشکر کردند.