به جای چلوکباب باید نان و پنیر بخورم

به گزارش افکارنیوز، مسعود اسماعیل‌پور، پس از کسب مدال برنز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان اظهار داشت: متاسفانه یکی از بدترین قرعه‌ها نصیب من و لشکری شد. در کشتی با حریف روسی حتی من ۲ بار نزدیک بود رقیبم را خاک کنم و حتی تا پشت او نیز رفتم اما داور نگذاشت که من کارم را ادامه دهم و کشتی را قطع کرد.

وی افزود: ۹۰ درصد خودم اشتباه کردم و غافلگیر شدم و حتی کشتی‌گیر روس نیز گفت که من فکر نمی‌کردم که بتوانم تو را ببرم، من باید در این مسابقات در نهایت چلوکباب می‌خوردم اما حالا به نان و پنیر باید قناعت کنم. قسمت من این بود و امیدوارم بتوانم در میدان‌های بعدی زحمات مربیان را جبران کنم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی در پاسخ به این پرسش که دلیل گریه‌ات پس از پایان مسابقات چه بود، گفت: بعد از پائین آمدن از تشک مسابقات یاد المپیک لندن افتادم که در کشتی رده‌بندی برابر حریف هندی نتوانستم خودم را جمع و جور کنم و افسوس خوردم که چرا به راحتی مدال برنز المپیک را از دست دادم و اکنون نیز با یک اشتباه ساده و ناداوری طلای جهان از کفم پرید.

اسماعیلپور در ارتباط با سطح مسابقات جهانی نیز خاطرنشان کرد: همیشه میگویند مسابقات بعد از المپیک سبک میشود اما مسابقات جهانی امسال یکی از سنگینترین مسابقاتی بود که تاکنون تجربه کردهام.