دابی برترین سایت ایرانی به انتخاب موسسه BID

به گزارش افکار، BUSINESS INITIATIVE DIRECTION در رتبه بندی سالیانه خود، گروه وب سایت های دابی را به عنوان سایت برگزیده اینترنتی از کشور ایران در سال ۲۰۱۳ انتخاب کرد.

در نامه ای که از طرف این موسسه بین المللی معتبر به دابی ارسال شده است، آمده است:

BID یک کنگره سالیانه را در محل های مختلف در شهرهای سمبلیک پاریس، لندن، مادرید، ژنو، فرانکفورت و نیویورک، بعد از جمع آوری شرکت ها و سازمانها از ۱۱۸ کشور در ۱۰ ماه اخیر، برگزار میکند!
در طول این دوره، رهبران و متخصصان شرکت کننده در امر کیفیت و ارتقاء، نظرات خود را برای کاندیداتوری " دابی " برای شرکت در WQC(تعهد ارتقاء کیفیت جهانی) که در پاریس برگزار خواهد شد را تسلیم هیئت مدیره کردند.
بر اساس قوانین و مقررات WQC و معیار های QC۱۰۰(مدل مدیریتی کیفی)، دابی توسط WQC نامزد دریافت جایزه WQC در رده ی طلا در پاریس شده است.
همایش بین المللی WQC در پاریس، در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۳ برگزار خواهد شد که با ارائه جوائز در تالار مجلل Hyatt Regency خواهد بود.
برنامه این رویداد مهم با جزئیات و شرایط، ضمیمه است.
شرکتها و سازمانهایی که قرار است دریافت کننده جایزه باشند، توسط کمیته انتخابی WQC که متشکل از رهبران برجسته بین المللی و شرکتهای بزرگ است، انتخاب شده اند که تمامی آنها بهترینها در زمینه کاری خود از لحاظ افزایش سهم در بازار رهبری و مدیریت، راندمان بالا و ثبات در بازار هستند.
اعتبار این کنگره این امکان را به شما خواهد داد تا ارزش این جایزه را در سطح بین المللی و اهمیت حضور در این همایش را بهتر دریابید.
BID تکنولوژی بهتر و برتر را برای سازمان شما، برای ارتقاء رهبری در کیفیت ارائه خواهد داد.
این جایزه معتبر که از طریق رهبران به مدیران اعطا خواهد شد، توسط انتشارات رسانه ای مورد حمایت مالی قرار خواهد گرفت که تماما " به سمت و سوی فرایند های تغییر و بازار، متمرکز بر روی نو آوری، رشد و ترقی برند ها، تکنولوژی، محصولات و تجارت های جدید. سرمایه گذاری است.

گفتنی است که دعوت نامه رسمی نیز برای مدیرعامل دابی به جهت شرکت در این برنامه ارسال شده است.(فایل ضمیمه)