آغاز جشنواره فروش بانک ملی با جوایز ویژه

به گزارش روابط عمومي بانك ملي ايران، جشنواره عيد تا عيد اين بانك كه به همت شركت دادهورزي سداد از ميلاد با سعادت امام رضا (ع) تا عيد سعيد غديرخم برپا خواهد بود، مربوط به دارندگان پايانههاي فروش بانك ملي ايران است كه از تاريخ ۲۶ شهريور تا اول آبان ماه امسال با انجام تراكنشهاي بيشتر از طريق اين دستگاهها، مي توانند از جوايزي ويژه به قيد قرعه بهرهمند شوند.

بر این اساس جشنواره مذکور در ۵ اولویت برگزار می‌شود که اولویت اول آن با میانگین بیش از ۸۰ تراکنش در روز با جایزه یک دستگاه خودروی نیسان تیانا، میانگین بیش از ۵۰ تراکنش در روز با جایزه ۲ دستگاه خودروی مگان، میانگین بیش از ۲۰ تراکنش در روز با جایزه یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه پراید به همراه ۳۵ جایزه ارزنده دیگر خواهد بود.

اولویت چهارم این جشنواره مربوط به پایانه‌های با میانگین بیش از ۱۰ تراکنش در روز با بیش از ۲۰۰ جایزه شامل تلویزیون‌های LCD و LED، دوربین و … و اولویت پنجم نیز مربوط به پایانه‌های دارای حداقل ۵ تراکنش در روز با بیش از ۴ هزار جایزه مختلف می‌باشد.

مراسم جشن و قرعه کشی این جشنواره در روز پنج شنبه دوم آبان ماه همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار خواهد شد.
بانک ملی ایران از دارندگان پایانه‌های فروش این بانک دعوت کرد با اهتمام به انجام تراکنش‌ بیشتر(خرید کالا، پرداخت قبوض و خرید شارژ) از جوایز ارزنده این جشنواره بهر‌مند شوند.

شماره تماس ۴۲۷۳۹۰۰۰-۰۲۱ پاسخگوي سوالات احتمالي دارندگان پايانههاي فروش بانك ملي ايران درخصوص اين جشنواره مي باشد.