قلعه‌نویی یک تنه تیم را به جلو می‌برد

به گزارش افکارنیوز، بیگ زاده که از امیدهای قلعه نوعی برای این بازی محسوب می شود در مصاحبه با سایت گل گفت: شرایط روحی بچه ها خیلی خوب است و خوب تمرین می کنیم و اماده بازی با بویرام هستیم. آب و هوا هم اگرچه شرجی است اما بد هم نیست و امیدوارم با شکست این تیم با دست پر به تایلند برگردیم تا مردم را خوشحال کنیم.

بیگ زاده که انتظار حمایت بیشتری را از مسئولین در رابطه با استقلال دارد در ادامه گفت: ما الان استقلال ایران هستیم و حیف است که این تیم بزرگ تنها باشد. ما می خواهیم افتخار آفرینی کنیم برای همین به کمک احتیاج داریم و دوست داریم همگی برای ما دعا کنند و انرژی مثبت خودشان را برای ما بفرستند.

بیگ زاده در مورد شرایط بد مالی استقلال گفت: باور کنید قلعه نوعی یک تنه تیم را جمع می کند و به جلو می برد الان نمی خواهم زیاد در این مورد حرف بزنم اما ما انتظار داریم که مسئولین حمایت و کمک کنند.

مدافع استقلال در پایان در مورد حریف استقلال گفت: بوریرام تیم دست و پا بسته ای نیست و حریف قدرتمندی است که به اینجای کار رسیده است. آنها در خانه بازی می کنند و ما کار آسانی در پیش نداریم اما همگی می خواهیم پیروز این بازی باشیم. امیدوارم مردم و هوادارن دعا کنند چرا که ما شایسته هستیم که برنده این دیدار باشیم و با تمام وجود در زمین هم این را ثابت می کنیم.