پیگرینی: شروعی بد اما پایان خوبی داشتیم

به گزارش افکارنیوز، منچسترسیتی موفق شد در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با سه گل ویکتوریا پلژن جمهوری چک را در خانه خود با سه گل شکست دهد تا همراه بایرن در صدر گروه چهارم لیگ قهرمانان اروپا جای گیرد.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری پایان مسابقه گفت: از کسب این نتیجه‌ بسیار راضی هستم. فکر می‌کنم که شروع پیروزمندانه لیگ قهرمانان اروپا بسیار مهم بود که به آن دست یافتیم. بازی آسانی نداشتیم. پلژن تیم بسیار خوب و سازماندهی شده‌ای بود. در نیمه نخست سه موقعیت خطرناک داشتیم که نتوانستیم به گل برسیم اما در نیمه دوم سرعت زیادی به بازیمان دادیم و خیلی خوب بود که توانستیم برابر تیمی که با ۱۰ بازیکن دفاع می‌کرد، به گل برسیم. درست است که بازی سختی برابر پلژن داشتیم اما توانستیم پایان خوبی برای آن رقم بزنیم.

سرمربی منچسترسیتی درباره بازی این هفته‌ تیمش با منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس هم گفت: تمام بازیکنان ما آماده این دیدار هستند. پیروزی در این دیدار اعتماد به نفس آنها را برای رویارویی با منچستریونایتد در لیگ برتر بالا برده است. هفته‌ دیگر باید در داربی شهر منچستر به میدان برویم. این پیروزی پر گل در اولین دیدار بسیار برای ما روحیه‌بخش خواهد بود.

او درباره نمایش ضعیف این تیم در سال‌های قبل لیگ قهرمانان اروپا گفت: در دو سال گذشته منچسترسیتی هیچ وقت نتوانست از گروه خود صعود کند و همیشه در بازی‌های خارج از خانه مشکل داشته است اما بالاخره توانستیم در یک بازی خارج از خانه به پیروزی برسیم. امیدوارم که بتوانیم این فصل از گروهمان در لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم.

پیگرینی در پایان گفت: در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که آرام باشید. تمرکزتان را روی بازی بگذارید و خیلی سازماندهی شده حمله کنید. در این صورت حتما به گل خواهیم رسید که این اتفاق رخ داد.

منچسترسيتي يکشنبه در داربي شهر منچستر در خانه برابر يونايتدها به ميدان خواهد رفت.