تعیین تکلیف ۱۳فدراسیون تا پایان سال " آمده‌ام تا بمانم "

به گزارش افکارنیوز، سیدرضاصالحی امیری در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به قهرمانی کشتی گیران، گفت: پیروزی‌های به دست آمده از سوی کشتی‌گیران بسیار با ارزشمند است و آن را به ملت ایران و جامعه ورزشی تبریک گفتم.

وی با بیان اینکه در مورد پرداخت پاداش به قهرمانان نباید احساسی عمل کنیم، اظهار داشت: برای تشویق قهرمانان آیین‌نامه وجود دارد و ما بر اساس آیین‌نامه عمل می‌کنیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در خصوص آخرین وضعیت فدراسیون های بدون سرپرست، گفت: تعهد کرده‌ایم سیزده فدراسیونی که سرپرست دارند تا پایان سال تعیین تکلیف شوند و روسای این فدراسیون‌ها بر اساس نظام انتخاباتی مشخص خواهند شد.

" به لطف خداوند برنامه‌ریزی شد و طی جلسات فشرده تقریبا تا آذر ماه مسائل مالی فدراسیون‌ها بخصوص در مورد فدراسیون‌هایی که تیم‌های در حال اعزام دارند بررسی شد و مبالغی طی دیروز و امروز به حساب‌شان مبالغ واریز شد. در واقع حداقل‌های ضروری برای تامین منابع مالی‌ فدراسیون‌ها تامین شده است. "

صالحی امیری در پاسخ به این سوال که آیا شما در این وزارتخانه خواهید ماند یا خیر؟ اظهار داشت: بنده آمدهام تا بمانم و این موضوع البته بستگی به نظر مجلس خواهد داشت.