به گزارشافکارنیوز، درخصوص حضور محمود یاوری در فجر اظهارداشت: ۲ جلسه است که داریم با یاوری تمرین می کنیم. تیم در حال آماده سازی برای بازی با استقلال خوزستان است. امیدوارم که بتوانیم در بازی روز جمعه ۳ امتیاز را بگیریم چون ما در بازیهای خانگی امتیازات زیادی را از دست داده ایم و دیگر فرصتی نداریم.

وی درباره اینکه آیا یاوری می تواند فجر را نجات بدهد، افزود: یاوری به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد. وقتی تیمی می خواهد نتیجه بگیرد همه ارکان آن از بازیکن گرفته تا مدیریت باید دست به دست هم بدهند. فجر هم برای رهایی از این بحران به اتحاد و همدلی نیاز دارد. یاوری تجربه زیادی دارد و قطعا می تواند به تیم کمک کند. او فوتبال شیراز را به خوبی می شناسد و همین شناخت به وی کمک می کند. بازیکنان هم باید از اشتباهاتی که در بازیهای گذشته داشتند درس بگیرند و آنها را تکرار نکنند.

معدنچی درخصوص نیمکت نشینی خود در زمان سرمربیگری پیروانی ادامه داد: هر بازیکنی از نیمکت نشینی ناراحت می شود. من هم از نیمکت نشینی ام ناراحت بودم اما خود پیروانی شاهد زنده است که من هیچ اعتراضی به نیمکت نشینی نکردم. وقتی از هفته دوم تا پنجم روی نیمکت نشستم با اینکه برایم سخت بود اما اعتراض نکردم. از پیروانی ناراحت هم نیستم چون هر مربی تفکرات مخصوص به خود را دارد. من در مراسم خداحافظی پیروانی هم به نمایندگی از همه بازیکنان از او تشکر کردم و برایش آرزوی موفقیت می کنم.

بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به اتفاقاتی که فصل گذشته برایش در پرسپولیس رخ داد، گفت: من به مصدومیت بدی در لیگ امارات دچار شدم. انگیزه ام از بازگشت به پرسپولیس مسایل مادی نبود فقط می خواستم خودم را نشان دهم و ثابت کنم هنوز تمام نشده ام اما نه تنها آنهایی که باید کمکم می کردند این کار را نکردند بلکه به دنبال زمین زدن من بودند.

وی خاطرنشان کرد: من صدای ضبط شده کسانی را دارم که نمی خواستند به پرسپولیس بیایم و به دنبال نابودی فوتبالم بودند. بزرگترین اشتباه را وقتی مرتکب شدم که دنیزلی سرمربی پرسپولیس نشد و من به این تیم رفتم. دنیزلی من را می خواست و به من اعتقاد هم داشت اما به پرسپولیس نیامد و من خیلی از این موضوع ضرر کردم اما این را باید بگویم که دوباره به شرایط ایده آل و سطح اول فوتبال ایران برمی گردم.