شکست استقلال مقابل بوریرام در نیمه نخست

به گزارش افکارنیوز، نیمه نخست دیدار بوریرام و استقلال در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه تاندر کاستل بوریرام آغاز شد که نیمه نخست آن با برتری یک بر صفر بوریرام خاتمه یافت. ۲ تیم بازی را با احتیاط آغاز کردند و مشغول محک یکدیگر بودند که شوت تیموریان به سمت دروازه بوریرام یخ بازی را آب کرد اما سیواراک توپ را مهار کرد. این شوک سبب شد تا تایلندی‌ها چند حمله را روی دروازه استقلال تدارک ببیند که نتیجه‌ای نداشت.

خسرو حیدری نخستین اخطاری این دیدار بود که در اواسط نیمه اول از سوی داور جریمه شد. بعد از دقایقی بازی بی‌هدف، بوریرامی‌ها ۲ حمله خطرناک را روی دروازه استقلال تدارک دیدند. در اولین صحنه توپ از مقابل دروازه عبور کرد و همان توپ به ارسالی برای جاکافان تبدیل شد که ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت، بعد از آن هم دخالت صادقی و رحمتی توانست مانع از ایجاد موقعیت گلزنی برای سوکائو شود.

استقلال در نیمه نخست تنها به تجمع در نیمه زمین خودی اکتفا کرد و همین موضوع به بوریرام فرصت داد تا حملات خود را به ویژه از سمت راست افزایش دهد. فرصتی که قلعهنویی و تیمش در اختیار بوریرام گذاشتند در دقیقه ۳۷ این فرصت را داد تا بوریرام به گل برسد. کرنر ارسالی از سمت چپ را اوسمار باربا، مدافع گلزن بوریرام در حالی که عمرانزاده، صادقی و منتظری تنها نظارهگرش بودند، با ضربه سر وارد دروازه استقلال کرد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت نتیجه کار یک بر یک مساوی شود.

استقلال در ادامه کمی از لاک دفاعی بیرون آمد اما حملات دو تیم گل دیگری نداشت و بازی با برتری یک بر صفر بوریرام در نیمه نخست خاتمه یافت.