به گزارش افکارنیوز، حسین رضازاده بعد از ظهر امروز اظهار کرد: برخی ورزشکاران وزنه‌بردار ناآگاهانه در گذشته داروهایی را مصرف کرده بودند که شائبه دوپینگ پیش آمد، بنابراین ما از ورزشکاران خواسته‌ایم تا هیچ دارویی مصرف نکنند.

وی با تأکید بر مضرات دوپینگ برای ورزشکاران گفت: ما خودمان به شدت مخالف دوپینگ هستیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری همچنین در پاسخ به سئوالی در مورد انتقادات بهداد سلیمی و برخی اعضای تیم ملی سابق وزنه‌برداری از کنار گذاشتن آن‌ها اظهار کرد: این انتقادات درست نیست، چراکه آن‌ها می‌خواستند که سرمربی تیم ملی عوض شود، درحالی که تلاش‌های خوبی را در این مدت از سوی کوروش باقری شاهد هستیم.

رضازاده بیان داشت: کسب عناوین مختلف ورزشی در رقابت‌های خارجی، خود گواهی بر موفقیت‌های سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری است.

وی همچنین در مورد آمادگی وزنه‌برداران عضو تیم ملی متذکر شد: اکنون ورزشکاران به آمادگی ۹۰ درصدی رسیده‌اند که از مجموع افراد حاضر در اردوی بجنورد، سه نفر انتخاب و ۲۳ مهر به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، میانگین سنی ورزشکاران وزنه‌برداری تیم ملی را نیز ۲۱ سال عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون اردوهای مختلفی نیز از جمله ارس، برای آمادگی هرچه بیشتر وزنه‌برداران برای حضور در مسابقات جهانی برگزار شده است.

رضازاده برای بازدید از روند تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری ساعاتی پیش وارد فرودگاه بجنورد شده و مورد استقبال مسئولان ورزشی خراسان شمالی قرار گرفت.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از طریق فرودگاه وارد این شهر شده و پس از پاسخگویی به ابراز احساسات مسئولان و ورزش‌دوستان به سمت سالن ورزشی مجتمع پتروشیمی خراسان محل تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری ایران عزیمت کرد.

تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری از اوایل شهریورماه آغاز شده که اخیراً براساس هماهنگی مربی این تیم، یک هفته به زمان آن افزوده شده است.

رضازاده برای دومینبار است که در طول دو سال گذشته به خراسان شمالی برای مشاهده تمرینات تیم ملی وزنهبرداری سفر میکند.