به بازیکنانم گفتم غیرت ایرانی را نشان دهید

به گزارش افکارنیوز، ‌امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار مقابل بوریرام اظهار داشت: در نیمه اول وضعیت ما راضی‌کننده نبود و مرتکب یک اشتباه کوچک شدیم و یک گل دریافت کردیم.

وی افزود: با شروع نیمه دوم تاکتیک تیممان را عوض کرده و با سه مهاجم بازی کردیم که توانستیم دو گل بزنیم و برنده بازی باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که در بین دو نیمه چه صحبتی با شاگردانش انجام داده است گفت: اصلاً در خصوص مسائل فنی با آنها صحبت نکرده‌ام و فقط سعی کردم انگیزه را به بازیکنانم منتقل کنم. سعی کردم به آنها دل و جرأت بدهم و تأکید کردم که شما ایرانی هستید و ۴۵ دقیقه فرصت دارید به خاطر همه مردم ایران فوتبال اصیل خود را ارائه کنید.

قلعه‌نویی افزود: تلاش کردیم در نیمه دوم فضاهایی را که در نیمه اول از دست داده‌ بودیم از آن خود کنیم و می‌دانستیم که می‌توانیم گل بزنیم به خصوص روی ضربات کرنر و ضربات ایستگاهی.

سرمربی استقلال در ادامه نشست خبری تأکید کرد: ‌ از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم چون آن چیزی که می‌خواستم اجرا کردند و هنر ایرانی خود را به رخ کشیدند.

وی در خصوص صعود استقلال به نیمهنهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: یکی از رؤیاهای من قهرمانی آسیا با استقلال است و مطمئن هستم که پتانسیل کسب این جام را داریم و به این مسئله ایمان دارم که میتوانیم به این موفقیت دست پیدا کنیم.