" روحانی مچکریم " این بار در دانشگاه علامه

به گزارش افکارنیوز، مراسم تودیع حجت الاسلام سید صدرالدین شریعتی رئیس سابق دانشگاه علامه و مراسم معارفه دکتر حسین سلیمی سرپرست دانشگاه امروز ۴ شنبه ۲۷ شهریور ماه در دانشکده حقوق دانشگاه علامه با حضور دکتر توفیقی سرپرست وزارت علوم برگزار شد که این برنامه دارای حاشیه هایی بود که از جمله آن می توان به عدم حضور شریعتی رئیس سابق دانشگاه علامه اشاره کرد.

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری هم زودتر از سرپرست وزارت علوم و سرپرست دانشگاه علامه در مراسم حضور یافته بود.

ظرفیت سالن برگزاری مراسم به علت استقبال بیش از اندازه اساتید و دانشجویان به صورت تکمیل پر شده بود و تعدادی از اساتید و دانشجویان به صورت ایستاده برنامه را پی گیری کردند.

در ابتدای مراسم از دکتر محمدرضا ضیایی بیگدلی عضو هیات علمی با سابقه دانشگاه علامه که توسط شریعتی بالاجبار بازنشسته شده بود درخواست شده بود که به نمایندگی از اساتید سخنرانی کند. وی در بخشی از سخنرانی خود گفت: دکتر شریعتی به اجبار من را به مفتخر به بازنشستگی کردند و دستور دادند نگذارند من پا به حریم مقدس دانشگاه و خانه دوم ام بگذارم مگر اینکه با برخی از نهادها هماهنگی های لازم انجام گرفته باشد.

وی در بخشی از سخنان خود شهادت داد که دکتر سلیمی سرپرست دانشگاه فردی متدین و تسلیم در برابر مشیت الهی است.

دکتر ضیایی بیگدلی در پایان سخنان خود نیز حمایت خود را از طرح کاندیداتوری دکتر توفیقی به عنوان وزیر علوم اعلام کرد.

دکتر زاهدی اصل دبیر مجمع صنفی اساتید دانشگاه علامه به عنوان دومین سخنران در جایگاه حاضر شد توفیقی را وزیر علوم خواند و گفت: دکتر توفیقی به دور از هرگونه بازی سیاسی شایسته این مسوولیت است.

زمانی که قرار شد دکتر سلیمی سرپرست علامه در جایگاه سخنرانی قرار گیرد پس از تشویق، حضار یک صدا فریاد زدند روحانی مچکریم. همچنین زمانی که دکتر توفیقی در جایگاه قرار گرفت دانشجویان فریاد زدند توفیقی مچکریم، توفیقی حمایت ات می کنیم.

از دیگر حضار جلسه می توان به حضور دکتر نجفقلی حبیبی رئیس پیشین دانشگاه علامه اشاره کرد.