دادکان، مشاور ارشد صالحی امیری
گروه ورزشی

- محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال جزو چهره‌هایی است که در پس هر تغییر و تحولاتی نامش به گوش می‌رسد.

به گزارشافکارنیوز؛ پس از پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، دکتر دادکان یکی از افرادی بود که نامش در کارگروه ورزشی و مشاوران دکتر روحانی برای وزارت ورزش و جوانان مطرح شد اما در ‌‌نهایت مخالفت هاشمی طبا و توصیه‌ای درباره خلق و خوی تند دادکان سبب شد در دقیقه ۹۰ این انتصاب منتفی شود. با این حال با توجه به نظر مثبت دولت تدبیر و امید به متخصصان و چکیده‌های عرصه ورزش، دکتر صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان بنا را بر استفاده از این دست چهره‌ها قرار داده و از همین رو و با توجه به این رویکرد در حوزه فوتبال از مشاوره‌های محمد دادکان استفاده می‌کند.

به گونه‌ای که تاکنون چندین جلسه با دادکان برگزار کرده است. ظاهرا حتی بعد از جلسه کی روش و کفاشیان با صالحی امیری، سرپرست وزارت ورزش نظر محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال را در مورد برنامه‌های فدراسیون و کارلوس کی روش در مورد تیم ملی جویا شده است.

ظاهرا دادکان در حال حاضر به عنوان مشاور رسمی سرپرست وزارت ورزش فعالیت میکند و علی کفاشیان هم این موضوع را به خوبی میداند اما با توجه به اینکه شخصا دادکان را قبول دارد، در قبال این موضوع جبهه نگرفته است!