منتظر یک فیلم " هری پاتری " خاص باشید

به گزارش افکارنیوز، فیلمنامه قسمت جدید هری پاتر با نام " هیولاهای خیالی و زیستگاه‌های آنها " را جی. کی. رولینگ نوشته که در اصل اقتباسی است از همان کتاب درسی که هری پاتر و دوستانش در " مراقبت از موجودات جادویی " از آن استفاده می‌کردند.

هیمن تهیه‌کننده این فیلم می‌گوید: من هنوز نمی توانم در مورد این فیلم صحبت کنم. فقط می گویم که فیلم فوق‌العاده‌ای می شود. این فیلم درباره خود هری پاتر نیست، اما به دنیای هری می‌پردازد.

این تهیه‌کننده اضافه می‌کند: او(رولینگ نویسنده داستان‌های هری پاتر) این داستان را برای فیلم جدید انتخاب کرد چون احساس می کرد باید یک داستان فوق‌العاده را روایت کند. فیلمنامه ای که رولینگ نوشته است به فیلمی بسیار بسیار خاص تبدیل خواهد شد.

این فیلم، قسمت اول از مجموعه جدید هری پاتر است و ماجراهای " نیوت اسکاماندر " را به تصویر می کشد. ماجراهایی که حدود ۷۰ سال پیش از اولین داستان هری پاتر، اتفاق افتاده است.

در این فیلم مخلوقات و شخصیت های جدید نیز جای خواهند داشت که در کنار شخصیت های محبوب طرفداران مجموعه هری پاتر ظاهر می شوند. رولینگ قول داده که هم ادامه‌ای بر داستان هری پاتر و هم کتابی درباره ماجراهای قبل از شروع کتاب اول هری پاتر بنویسد. او گفته است مقدمه بر کتاب هری پاتر به موضوع ۷۰سال پیش از هری می پردازد تا راز و رمز جهان جادویی او را روشن تر کند. به گفته وی این داستان در سال ۱۹۲۱ می گذرد.

این کتاب در سال ۲۰۰۱ به چاپ رسیده است.