لاله اسکندری از " دولت مخفی " گفت

به گزارش افکارنیوز، لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون که در پروژه " دولت مخفی " به کارگردانی عبدالحسن برزیده حضور داشته است در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تغییر کارگردان این مجموعه پس از چند ماهی که ساخت آن متوقف شده است، گفت: بازی من و برخی دیگر از بازیگران اصلی مجموعه تمام شده و در بخش باقی مانده بازیگرانی چون پژمان بازغی و مریم بوبانی حضور دارند که این بخش مربوط به صحنه‌های اردوگاه است.

وی با بیان اینکه در جریان جزییات ماجرا نیست، تأکید کرد: طولانی شدن پروسه ساخت سریال و توقف آن به دلیل مشکلات مالی، مشغول شدن کارگردان سریال در یک پروژه دیگر را به دنبال داشت. این جابجایی نیز قطعا طی توافقی بین جلالی و آخوندی تهیه کنندگان سریال ایجاد شده و امیدوارم اتفاقات خوبی برای سریال رخ دهد.

این بازیگر در پاسخ به اینکه تصور می کند سریال یکدست از آب درخواهد آمد یا خیر؟ تصریح کرد: از آنجایی که بخش باقی مانده کاملا جدا از بخش های تصویربرداری شده است، حضور یک کارگردان دیگر شاید خیلی توی ذوق نزند. خود من چنین تجربه ای نداشتم و نمی توانم از حالا درباره نتیجه کار قضاوت کنم. تنها این را بگویم که برای ما باعثخوشحالی است که تلاشمان به نتیجه برسد و تیم ۶۰،۷۰ نفره ثمره کار خود را ببینند.

اسکندری ادامه داد: ما یک سال برای " دولت مخفی " وقت گذاشتیم، حالا هم که ۹ ماه از توقف آن می گذرد. در واقع دو سال است عوامل سختی کشیده‌اند؛ از بهار ۹۰ که نگارش آغاز شد تا حالا. پژمان‌فیلم دفتر خوبی در عرصه تولید فیلم و سریال است و این معطلی به گروه لطمه زد. امیدوارم پس از این تلویزیون بتواند بهتر از آثارش حمایت مالی کند. گرچه سال ۹۱ سال مالی خوبی برای تلویزیون نبود.

وی با اظهار امیدواری نسبت به رونق گرفتن وضعیت سیما در دولت جدید، تصریح کرد: امیدوارم تلویزیون بتواند سرپا بایستد و تولیداتش را در پیش بگیرد. یک نکته جالب اینکه در حالی که ما در داخل کشور لحظه به لحظه تماشاگرانمان را از دست می‎دهیم، ایرانی‌های خارج از کشور اشتیاق زیادی برای تماشای آثار ایرانی دارند و علاقمندند از شرایط کشور و وضعیت تلویزیون و آثار و تولیدات تازه با خبر شوند و ما هم هر وقت سفر می رویم از ما در این باره سوال می کنند.

این بازیگر که نقاشی های دیواری وی بر دیواره اتوبان‌ها نقش بسته است، درباره قطع همکاری خود با شهرداری توضیح داد: دو سال و نیم است که با شهرداری کار نکرده ام. شهرداری خوش استقبال و بد بدرقه است و گرچه شروع کار خوب بود اما بعد از آن کار آخرم با گسترش اتوبان صدر تخریب شد و مشکلاتی پدید آمد. بدحسابی هایی نیز رخ داد که مجموع این عوامل دست به دست هم داد تا دلسرد شوم و از کار فاصله بگیرم.

سریال "دولت مخفی" به بخشی از حوادث دوران جنگ تحمیلی در ارتباط با اسرا و خانواده های آنان می پردازد و لاله اسکندری یکی از نقشهای اصلی کار را بازی کرده است.