به گزارش افکارنیوز، محمد جمشیدی در گفت و گو با اوج درباره جلسه روز شنبه هیات مدیره پرسپولیس عنوان کرد: جلسه بسیار خوبی را داشتیم. دکتر صالحی امیری به عنوان عالی ترین مقام ورزش کشور دیدگاههای بسیار خوبی در مقوله های ورزشی، فرهنگی و اقتصادی داشتند که همه ما را به آینده پرسپولیس امیدوار کرد.

وی ادامه داد: دکتر صالحی به صورت جدی به دنبال واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی است. شاید در مقاطع قبلی هم چنین بحثی از سوی مدیران سابق مطرح بوده است اما هر بار پای عمل می رسید موضوع منتفی می شد. به نظرم عزم راسخی که در نفر اول ورزش کشور در این باره دیدم قابل تقدیر است. صالحی ۴ راهکار برای واگذاری پرسپولیس و استقلال ارائه کرد که شخصا فکر می کنم هر ۴ مسیر قابل انجام باشد و باعثنجات این دو باشگاه پرطرفدار و مردمی خواهد بود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که به نظرش چه زمانی این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار می شوند گفت: آن چه من در جلسه دریافتم این بود که این مسیر کاملا باز است. حتی دکتر صالحی گفت که اگر طرح و منطقی و مناسبی باشد تا ۱۰ روز آینده هم این اتفاق ممکن است.

وی درباره اینکه آیا در این جلسه بحثی درباره تغییر اعضا هیات مدیره مطرح شد یا نه اظهار داشت: نه، چنین بحثی مطرح نشد و موضوعات کلان و ساختاری در جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره حواشی رخ داده پس از بازی این تیم مقابل سپاهان گفت: ما باید به پرسپولیس به عنوان یک سرمایه ملی نگاه کنیم. پرسپولیس تیمی است که در خارج از ایران هم طرفدار دارد و حتی در برخی کشورهای خارجی دیده ام که افراد غیرایرانی هوادار پرسپولیس هستند. بنابراین باید دیدگاه ویژه ای به این تیم و هوادارانش داشت.

وی افزود: فدراسیون باید یک موضع شفاف و صریح و سریع در قبال داوری بازی پرسپولیس و سپاهان اتخاذ کند. اینکه نمی شود سر تیم ما را ببرند و بعد بیایند بگویند بررسی می کنیم. آقایان! دیگر کار از بررسی گذشته است باید تصمیم گیری قاطعی کنید تا پس از این چنین رفتاری با پرسپولیس نشود. من این حرفها را نه به عنوان عضو هیات مدیره پرسپولیس که به عنوان یک هوادار باشگاه می گویم و امیدوارم مسولان اجازه تضییع حق میلیونها طرفدار را ندهند.

جمشیدی درباره اینکه آیا این اتفاقات پشت پرده ای دارد یا نه گفت:من از حاشیه خبر ندارم و از متن حرف می زنم.دایی حق دارد وقتی با تیمش اینگونه برخورد می کنند ناراحت شود.رویانیان حق دارد ناراحت باشد و من هم امیدوارم شاهد برخورد قاطع فدراسیون باشیم.