همه چیز در خصوص انتقال جنجالی انصاری فرد به استقلال

به گزارش افکارنیوز، ماجرای معاوضه کریم انصاری‌فرد با آرش برهانی یک هفته‌ای هست که سوژه رسانه‌ها شده. وقتی نیمکت‌نشینی‌های برهانی در لیگ برتر بیشتر شد نزدیکان این بازیکن گفتند او به هر شکل ممکن می‌خواهد از استقلال جدا شود و در نیم‌فصل دوم ماندنی نیست جالب این‌که این ماجرا مصادف شد با خبر حضور احتمالی کریم انصاری‌فرد در استقلال و رسانه‌ها نوشتند احتمالا این ۲ بازیکن با یکدیگر معاوضه می‌شوند.

اما ماجرا چیست؟ آیا تراکتورسازی آرش برهانی را می‌خواهد؟ جواب این سوال حداقل ابتدای فصل مثبت بود و قبلا هم نوشتیم که آرش به مجید جلالی قول داده بود تراکتوری شود اما آیا جلالی هنوز هم آرش را می‌خواهد؟ آیا استقلال با وجود قاضی، مجیدی، نظری، اکبرپور و … انصاری‌فرد را می‌خواهد. در این میان چند نکته ظریف وجود دارد.

۱. کریم انصاری‌فرد امسال در تراکتورسازی بد کار نکرده و طبق شنیده‌های ما جلالی دوست ندارد او را از دست بدهد مگر آن‌که بحثحضور او در اروپا مطرح شود.

۲.۴ سالی می‌شود که کریم انصاری‌فرد حرف از اروپا رفتن می‌زند اما در نهایت در سایپا، پرسپولیس و تراکتورسازی بازی می‌کند! عده‌ای می‌گویند این‌که بحثحضور انصاری‌فرد در استقلال مطرح شده ماجرایی شبیه همان اروپا رفتن اوست.

۳. طبق اخبار واصله امیر قلعه‌نویی فوتبال کریم انصاری‌فرد را قبول دارد اما او را نمی‌خواهد حداقل فعلا نمی‌خواهد چون ایراد تیمش بیشتر در خط دفاعی است نه حمله. البته عده‌ای می‌گویند آرش برود جا برای کریم بازی می‌شود اما باید دید قلعه‌نویی در نهایت رضایت می‌دهد کریم آبی‌پوش شود یا نه؟

۴. استقلال بحران مالی دارد و فتح الله زاده در پاس کردن چک‌های آندو، رحمتی، نکونام و… دچار مشکل شده و حتی صدای خارجی‌هایی چون ساموئل و لاوره درآمده. در چنین شرایطی باید دید استقلال از کجا می‌خواهد پول بیاورد تا حداقل یک میلیارد تومان هم به کریم انصاری‌فرد بدهد؟ آیا با جابه‌جایی آرش و کریم، آبی‌ها دیگر نباید پولی به خود انصاری‌فرد بدهند؟!

کريم انصاريفرد يک سال و نيم سال پيش مورد توجه امير قلعهنويي قرار گرفت؛ همان سالي که امير تازه به استقلال برگشته بود ولي انصاريفرد که به رويانيان قول داده بود سر از پرسپوليس درآورد. او به سردار گفته بود اگر به اروپا نروم پرسپوليسي ميشوم و در نهايت با قراردادي بالا پيراهن قرمز را به تن کرد. او البته در پرسپوليس روزهاي خوبي را سپري نکرده و در ليگ و جامحذفي ۷، ۸ گل بيشتر نزد اما حالا بايد ديد آيا استقلالي ميشود؟ شواهد و قرائن نشان ميدهد که خبر اين جابهجايي هم بيشتر يک بازي رسانهاي است.