به گزارش افکارنیوز، بازی سپاهان و پرسپولیس حواشی فراوانی داشت. خطای میثم حسینی روی شجاع خلیل زاده باعثشد تا مدافع چپ پرسپولیس از زمین اخراج شود.

خیلی ها می گویند اول شجاع روی حسینی خطا کرد. اما خلیل زاده نظر دیگری دارد. او می گوید: «پرسپولیسی ها نظرشان را داده اند اما اول میثم روی من خطا کرد. اول او مرا گرفت و بعد من. خیلی ها می گویند من به حسینی سالتو زدم اما باید بگویم نه سالتو زدم و نه هیچ فن دیگری. فوتبال است و از این درگیری ها پیش می آید. باز هم می گویم اول میثم روی من خطا کرد و بعد من.»

شجاع خلیل زاده در ادامه می گوید: «جای لگدی که حسینی به من زد هنوز روی بدنم مانده. خطای او صد در صد اخراج داشت و به نظرم محسن قهرمانی بهترین تصمیم را گرفت.»

خلیل زاده در جواب پرسپولیسی ها که به داوری اعتراض کرده اند می گوید: «باور کنید اگر داوران پنالتی های سپاهان را از اول فصل می گرفتند الان صدرنشین مطلق بازی ها بودیم. خیلی از پنالتی های ما را هم داوران نگرفتند اما هیچ اعتراضی نکردیم. حالا هم پرسپولیسی ها نباید به داوری اعتراض کنند. فوتبال است و اشتباهات داوری هم جزیی از آن.»

پرسپوليسي ها مي گويند به داور باختيم. خليل زاده مي گويد: محسن قهرماني هيچ نقشي در برد ما نداشت. مطمئن باشيد اگر پرسپوليس ۱۱ نفره هم بود مي برديمشان. البته به دايي احترام مي گذارم. چون او براي اين بازي برنامه داشت اما اخراج حسيني برنامه هاي او را به هم ريخت.