ساحلی بازان ایران اوکراین را می‌برند و صعود می‌کنند

به گزارش افکارنیوز، مسلم مسی‌گر درباره بازی قبل مقابل سنگال گفت: تیم سنگال تیم سرسخت و دونده‌ای بود و بازیکنانش قدرت بدنی بالایی داشتند. اساسا بازی مقابل تیم هایی مانند سنگال که تاکتیک مشخصی در بازی‌ها ندارند بسیار مشکل‌تر است. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و خدارا شکر نتیجه خوبی گرفتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در دو بازی قبل گل‌هایی که دریافت کردیم روی اشتباهات خودمان بود که ناشی از فشار زیاد و سطح بسیار بالای این دوره نسبت به جام جهانی‌های قبلی است. اوکتاویو بر حفظ آرامش بازیکنان بسیار تاکید می‌کند اما بازی در این سطح باعثخستگی بیش از حد و عدم تمرکز ذهنی در دقایقی از بازی می‌شود.

مسی‌گر که از سوی فیفا به عنوان خطرناک‌ترین بازیکن تیم ایران معرفی شده درمورد عدم گلزنی در دو بازی قبل گفت: یک ماه قبل از اعزام به تاهیتی به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران از تمرینات دور شدم. به هر حال بازی‌های آسیایی با بازی‌های جهانی قابل مقایسه نیست اما همانند گذشته تمام تلاش خود را در پیراهن تیم ملی خواهم کرد.

آقای گل آسیا درباره بازی فردا مقابل اوکراین گفت: اوکراین تیم بسیار آمادهای است و بازی این تیم مقابل سنگال را از نزدیک دیدیم که به نظرم اوکراین تیم برتر این دیدار بود. هدف اصلی ما برد این تیم است چراکه دو ماه پیش در مقابل این تیم دیدار تدارکاتی انجام دادیم و آگاهی کاملی از شیوه بازیشان داریم. به اعتقادم با پیروزی در بازی فردا از گروه خود صعود خواهیم کرد.