بارها در رسانه ها از کی روش عذرخواهی کردم

به گزارش افکارنیوز، سیدمهدی سیدصالحی درباره بازی تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: «بازی بسیار خوبی انجام دادیم. صحبت هایی را دایی با ما انجام داده بود و به خوبی توانستیم این صحبت ها را در زمین اجرا کنیم. صبا هم تیم جوان و دونده ای بود اما اگر دقت می کردیم می توانستیم در ۱۰ دقیقه ابتدایی ۲،۳ گل به این تیم بزنیم که بدشانس بودیم.»

وی ادامه داد: «نیمه دوم نیز به طور کامل در احتیار ما بود و حق طبیعی مان کسب ۳ امتیاز بود اما به هر حال بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید، در حالی که باید پیروز می شدیم.»

مهاجم پرسپولیس درباره خشن دنبال شدن بازی تاکید کرد: «به هر حال در این بازی دوندگی تاثیر بسزایی داشت. فوتبال همین است و این بازی هم شرایط خاص خودش را داشت. از طرفی ما به دنبال پیروزی بودیم و باید برای رسیدن به موفقیت تلاش می کردیم.»

سیدصالحی درباره گلی که به ثمر رساند، گفت: «این گل لطف و عنایت پروردگار بود. من کاری انجام ندادم. همیشه گفته ام در این فوتبال عددی نیستم و کوچکترین بازیکن ایران هستم. همه بچه ها زحمت کشیدند و من نیز نقش کوچکی در این پیروزی داشتم.»

وی درباره صحنه ای که از وارد دروازه شدن توپ محمد نوری به دروازه صبا به صورت ناخودآگاه جلوگیری کرد، افزود: «در آن صحنه هادی نوروزی به خلعتبری پاس داد و من فکر کردم روی خلعتبری خطا شده است، همان زمان توپ جلوی پای نوری افتاد و شوت زد که من خواستم پایم را بلند کنم اما توپ به پایم خورد و وارد دروازه نشد.»

مهاجم پرسپولیس درباره عدم دعوتش به تیم ملی فوتبال تصریح کرد: «قسمت اینطور بوده است که دعوت نشوم. خواست خدا این بود و من نیز به نظر کی روش احترام می گذارم. پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و من نیز دوست دارم در تیم ملی حضور داشته باشم. به هر حال به نظر کی روش احترام می گذارم.»

سیدصالحی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی کند کی روش به خاطر اینکه یکبار دعوتش را رد کردی، لجبازی کند، اظهار کرد: بعد از آن اتفاق که من به خاطر مشکلات خانوادگی نتوانستم به اردوی تیم ملی بروم و حالا هم به خاطر همان مشکلات از تبریز به تهران آمدم، بارها در روزنامه ها از کی روش عذرخواهی کردم و غیبتم موجه بوده است. اصلا چنین اینطور نیست که کی روش بخواهد لجبازی کند و من باید تلاشم را بیشتر کنم تا در لیست کی روش قرار بگیرم.