کی روش که گشت و گذار بوده، چطور بازیکن انتخاب کرده؟

به گزارش افکارنیوز، نعیم سعداوی درباره عدم دعوت از بازیکنان فولاد به تیم ملی فوتبال اظهار داشت: «این مساله دیگر برای ما تکراری شده است. سریالی است که چند سال است وجود دارد و هر بار یک بازی تدارکاتی است، برای خالی نبودن عریضه یک بازیکن از فولاد دعوت می کنند و خیلی زود او را خط می زنند. من واقعا از این مساله تعجب می کنم.»

وی ادامه داد: «برای من جای سوال است که اگر سلیقه سرمربی تیم ملی این است که از تیم صدرنشین ایران بازیکنی دعوت نشود، پس اصلا چرا لیگ را برگزار می کنند؟ لیگ را تعطیل کنند، خلاص. من نمی دانم انگیزه و تلاش بازیکنان را چگونه باید توجیه کنیم. تیم ما با یکسری بازیکن کم نام و نشان تلاش کرده و صدرنشین شده اما هیچ بازیکنی به تیم ملی دعوت نمی شود.»

سعداوی بدون آوردن اسم از بازیکن خاصی و البته با اشاره به مهرداد پولادی گفت: «در لیست تیم ملی نفراتی دیده می شوند که اصلا برای تیمشان بازی نکرده اند. حتی یکی، دو بازیکن مصدوم نیز دعوت شده اند. این ها برای جالب است و انتظار داریم مسئولان و مربیان تیم ملی پاسخ ما را بدهند.»

مربی فولاد که بسیار عصبانی بود، تاکید کرد: «نمی دانم وقتی سرمربی تیم ملی به گشت و گذار رفته بود، چگونه لیگ را دیده که بازیکن انتخاب کند. جالب اینجا است که هنوز دنبال این هستند که بازیکن دورگه امتحان کنند. با این رویه تیم ملی ایران در جام جهانی به هیچ جا نمی رسد. تاکنون هم کی روش چیزی به فوتبال ما اضافه نکرده است.»

سعداوی درباره شرایط تیمش گفت: «ما بازی خوبی مقابل نفت انجام دادیم و واقعا تیم حریف شانس آورد که پیروز شد. موقعیت هایی داشتیم که اگر یکی از آنها وارد دروازه می شد، شاید نتیجه دیگری رقم می خورد اما به هر حال نتوانستیم پیروز شویم و انشاءالله با یک ریکاوری خوب تمرینات خود را دنبال می کنیم و برای حفظ صدرنشینی مان تلاش خواهیم کرد.»

وی در پایان افزود: نکته ای که شاید کسی به آن اشاره نکرده این است که در بازی صبای قم و پرسپولیس دیده شد کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس بارها به عملکرد داور مسابقه اعتراض کردند. این مسائل برای فوتبالی ادعای حرفه ای بودن دارد، مناسب نیست. شاید چنین اتفاقاتی باعث شود روی کار داور تاثیر گذاشته شود.