" اسرائیل " دوست جدید بحرین / ایران غاصب است!

به گزارش افکارنیوز، «حمد العامر»، معاون وزیر خارجه بحرین در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: وقتی دنیا بر تو تنگ می‌شود، به دنبال دوست جدید بگرد. دنیاست دیگر! دوست امروز با دوست دیروز متفاوت است، چون منافع و اهداف و گرایشات متفاوت است.. دوستی‌های قدیم و هم‌پیمان‌های سابق دیگر مفید فایده نیستند. پس به دنبال دوست جدید بگرد.

معاون امور منطقه‌ای و شورای همکاری خلیج فارس در وزارتخارجه بحرین، این مطلب را پس از آن نوشت که مقاله‌ای از «آرون کلمن» نویسنده صهیونیستی منتشر و آن را مهم دانسته بود.
عامر نوشت که در این مقاله نویسنده پیش‌بینی کرده که بین اعضای شورای همکاری خلیج فارس با اسراییل درباره برنامه هسته‌ای ایران توافقاتی حاصل شود.

نوشته‌های این مسئول بحرینی در صفحه اینترنتیش در توئیتر با واکنش برخی از فعالان بحرینی مواجه شد. یکی از این فعال بحرینی در واکنش به نوشته «حمد العامر» در صفحه توئیتر خود نوشت: «شما به دوستی با صهیونیست‌های غاصب افتخار می‌کنی. این مصیبت بزرگی است. چرا صراحتا به آن اعتراف نمی کنی؟».

عامر در پاسخ این فعال بحرینی نوشت: «فلسطینیان برای بازپس گرفتن حقوقشان با اسراییلی‌ها به تفاهم رسیده‌اند. در مقابل من تنها یک کشور دوست «غاصب» باقی می‌اند که جزایر امارات را اشغال کرده و خیلی خوب می‌دانید که آن کشور ایران است».

پس از آن این مسئول بحرینی اقدام به انتشار سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی کرد که در آن ایران را مورد حمله قرار داده و آن را در مجمع عمومی سازمان ملل و در مصاحبه با شبکه «سی بی سی» بیان کرده بود.