به گزارش افکارنیوز، حمید درخشان گفت: یادمان باشد که انتخاب بازیکنان تیم ملی حق سرمربی است و گرفتن بازی از بازیکنان به تفکرات وی مربوط می شود.

وی در ادامه افزود: کسانی که در لیست یک سرمربی قرار دارند براساس تفکرات وی بر حسب نوع بازی که به آن توجه دارد انتخاب می کند و شکی نیست بازیکنانی در این لیست حضور ندارند که شایستگی حضور در تیم ملی را داشته اند ولی ما نباید از این انتخاب خورده بگیریم زیرا که این حق طبیعی سرمربی است و سلیقه وی است و باید به آن احترام گذاشت.

وی در خصوص حضور بازیکنان دو رگه در این لیست گفت: انتخاب این بازیکنان تجربه ای است که کی روش امتحان کرده است و این تجربه امتحانش را پس داده است و این بازیکنان از جمله رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه شایستگی خودشان را به اثبات رساندند و حضور ما در جام جهانی را مدیون قوچان نژاد و دیگر بازیکنان خوب هستیم.

در هر صورت این انتخاب درست بوده است و به تیم ملی کمک کرده است و کی روش هم بر اساس کمکی که این بازیکنان در بازی های خود برای تیم ملی انجام داده است آنها را انتخاب کرده و دیگر بازیکنان دو رگه که در این دوره در لیست قرار دارند نیز انتخاب خوبی بوده است و می توانند به تیم ملی کمک کنند.

وی خاطر نشان کرد: بازیکنانی همچون پیام صادقیان و عالیشاه گر چه خوب هستند اما برای آنها حضور در تیم ملی و جام جهانی زود است و در مسابقات جام جهانی به بازیکنان جوان اما با تجربه نیاز داریم و حضور نداشتن آنها در ای دوره پیش بینی می شد.

وی همچنین در خصوص اینکه از بازیکنان فولاد خوزستان هیچ انتخابی شده است گفت: در حق تیم فولاد می توان گفت کم لطفی شده است و تیمی که صدر جدول قرار دارد بازیکنانش کیفیت بالایی برخوردار هستند و آنها تیمی منسجم هستند که نتوانستند در صدر جدول قرار گیرند و از نظر من باید از تیم فولاد به تیم ملی دعوت می شد و جزو دعوت شده های تیم ملی باشند.

وی اظهار داشت: رحمان احمدی در آن مدت و مسیر کوتاه توانست خودش را ثابت کند و شایستگی اش را در تیم ملی به نمایش بگذارد و امیدواریم که بتواند در این راه موفق شود و جایگزین خوبی برای رحمتی باشد.