کنایه سرپرست فولاد به پرسپولیسی های تیم ملی

به گزارش افکارنیوز، حسین ابن‌قاسم در خصوص شرایط تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: «بعد از بازی خوبی که برابر نفت انجام دادیم اما شکست خوردیم، تا ۱۶ مهر ماه تمرینات تعطیل است و بعد از آن کارمان را برای بازی با تراکتورسازی شروع می‌کنیم. وضعیت خوبی داریم اما نگرانی بچه‌های ما این است که لیست تیم ملی اعلام شده اما از فولاد کسی حضور ندارد.»

سرپرست فولاد اظهار داشت: «کی‌روش در ایران حضور نداشت و کسانی هم که به او خط می‌دهند متاسفانه ما را نمی‌بینند. صدای ما را در صدر جدول نمی‌شنوند و نمی‌دانم چرا حضور ما در قله لیگ را ندیدند.»

ابن‌قاسم گفت: «از تیم ما که صدرنشین لیگ برتر است کسی دعوت نمی‌شود، آن‌وقت ذخیره تیم‌های دیگر در لیست تیم ملی هستند. این موضوع قابل بررسی است و به نظرم انگیزه بازیکنان ما را از بین می‌برد.»

وی افزود: «بازیکنان ما برای بازی کردن پول می‌گیرند و باید انگیزه داشته باشند، اما هدف آنها که رسیدن به تیم ملی است با این لیست نابود می شود. بازیکنانی که بارها در هفته بهترین بازیکن هفته شدند اکنون جایی در لیست تیم ملی ندارند.»

سرپرست فولاد عنوان کرد: به نظر من یا دستی در کار است که بازیکنی از فولاد در لیست تیم ملی نیست یا واقعا بازیکنان ما را نمیبینند که این موضوع جای تاسف دارد. حداقل ما حق داریم که روی نیمکت تیم ملی بازیکن داشته باشیم.