اظهار نظر غلامپوردرباره دعوای دایی و مایلی کهن

به گزارش افکارنیوز، بهزاد غلامپور در خصوص بازی با صبای قم اظهار داشت: به نظر من بازی خیلی خوب و منطقی‌ای را مقابل صبای جوان و باانگیزه برگزار کردیم و از زمین و هوا آنها را تحت فشار قرار دادیم. ما می‌توانستیم با گل‌های خیلی زیاد به سه امتیاز برسیم اما شانس یار ما نبود و من مطمئنم با همین بازی‌ها در دیدار‌های آینده قطعا شانس به ما رو خواهد کرد و گل هم می‌زنیم.

وی درباره خط خوردن علیرضا حقیقی از لیست تیم ملی نیز گفت: ما چهار دروازه‌بان داریم ولی باور کنید وقتی دیدم اسم علیرضا حقیقی در لیست تیم ملی نیست خیلی ناراحت شدم! اما برای حقیقی دنیا به آخر نرسیده او وقت دارد و مطمئن باشید به تیم ملی دعوت می‌شود. علی باتجربه و جوان است اما ما الان دروازه‌بانی مثل نیلسون را داریم که خوب کار می‌کند و فقط می‌توانیم یک دروازه‌بان در زمین قرار دهیم و آن هم نظر علی دایی است. انشاءالله در اردوی بعدی نیز حقیقی به تیم ملی دعوت می‌شود.

غلامپور درباره مسائل حاشیه‌ای پیش‌آمده در بازی با صبا و درگیری‌های لفظی دایی و مایلی‌کهن گفت: من زیاد دوست ندارم در این باره حرفی بزنم اما حق را به علی دایی می‌دهم نه اینکه من مربی پرسپولیس هستم من مثل همه نظرم را گفتم.

غلامپور در مورد بی‌حال شدنش در بازی با صبا نیز گفت: وقتی که پرسپولیس گل زد یک دفعه بلند شدم و دیگر به دلیل سرگیجه هیچ چیزی متوجه نشدم. وقتی که خواستم سمت نیمکت بیایم به یکباره افتادم و چشم‌هایم سیاهی رفت. نمی‌دانم فشارم افتاد. به خاطر گل بود یا به خاطر دایی. خلاصه‌ اگر صحنه بدی بوده و یا کسی را اذیت کرده‌ام عذرخواهی می‌کنم. بالاخره شیوه خوشحالی من هم اینطور است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که باور میکردی مایلیکهن آنطور به سمت دایی حملهور شود گفت: باور کنید نه شاید برای اولین بارم بود این صحنه را دیدم.