چه کسی برای تشک کشتی ۵ میلیارد میدهد؟

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الله خطیب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود استعفای کتبی خود را به سرپرست وزارت ورزش و جوانان تحویل داده‌ است اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد و مشخص نیست چه کسی این شایعات را مطرح می‌کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شنیده شده که قرار است به عنوان مدیرکل اداره ورزش استان تهران انتخاب شوید، عنوان کرد: در این ارتباط خبری ندارم و آنهایی که این اخبار را می‌دهند بیشتر در جریان‌ هستند.

سرپرست فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: اگر هر فدراسیون دیگری توفیقی مانند فدراسیون کشتی در ۲۲ ماه حضور من را کسب می‌کرد، ابلاغ ریاست او را خود جامعه می‌زد! کشتی در این چند ماه توفیقات زیادی داشته که بی‌نظیر بوده اما در حالی که باید برای استقبال و احترام به شخصیتی که این کار را کرده برای او گل بفرستند متاسفانه برایش خار فرستاده‌اند.

خطیب گفت: کشتی ایران در همه جا با عزت و احترام شده و جهانیان به کشتی ایران احترام می‌گذارند. سوال من این است که به چه شکلی می‌توان این‌ توفیقات را پاس داشت. گناه من چیست؟ مگر من چه گرفتاری برای فدراسیون ایجاد کرده‌ام؟ اگر همه منابع، امکانات و بودجه در اختیار باشد، همه می‌توانند موفق باشند اما هنر این است که مانند ما بدون امکانات کار را پیش ببریم. من آستین بالا زدم و با همه مشکلات کار را پیش بردم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه ماجرای تشک‌های ۵ میلیاردی چیست، تصریح کرد: باور کنید من خبر ندارم جایی بوده باشد که تاکنون به ما ۵ میلیارد داده آن هم برای خرید تشک!

خطیب افزود: شک نکنید هر کسی که به من توهین کرده و برای من موجی ساخت و خبر ناگوار داد را نخواهم بخشید و آنها باید پاسخگو باشند.