" قضیه متران پاژ " به سال آینده موکول شد

به گزارش افکارنیوز، الهام پاوه‌نژاد درباره نمایش " قضیه متران پاژ " که پیش از این قرار بود در نیاوران اجرا شود، گفت: ما به دلیل مشکلات تولید، زمان و محدودیت در تعداد اجرا در سالن نیاوران بهتر دیدیم که این نمایش را سال آینده اجرا کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه این کار هفت بازیگر داشت و نمایش پربازیگری محسوب می شد، برای دستمزد بازیگران و مسایل تولید باید حساب شده حرکت می کردیم چون مرکز هنرهای نمایشی چندان از نمایش هایی که در نیاوران اجرا می‌شوند، حمایت نمی کند. به این ترتیب تیم ما تصمیم گرفت برای بازگشت بودجه و تعداد بیشتر اجرا کار را به عقب بیندازد.

بازیگر سینمایی " دیشب باباتو دیدم آیدا " با اشاره به بازی در مجموعه تلویزیونی " هفت سنگ " به کارگردانی علیرضا بذرافشان از ضبط و تولید سریال این سریال گفت و اضافه کرد: من در این کار با بازیگرانی همچون مهدی سلطانی، پرویز پورحسینی، بهنام تشکر و شبنم مقدمی همبازی هستم و فضایی طنز بر سریال حاکم است.

پاوه‌نژاد در مورد داستان " هفت سنگ " گفت: در این مجموعه قصه سه خانواده در یک آپارتمان با ایجاد فضای کمدی موقعیت بیان می شود و درواقع یک کار آپارتمانی است. با توجه به فضایی که داستان دارد تلاش شده که در آن شرایط به گونه ای مهیا شود که سریال هایی مثل " همسران " و " خانه سبز " را تداعی کند.

مجموعه " هفت سنگ " کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که در ۴۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی مجید مولایی مراحل تصویربرداری آن از حدود ۹ ماه پیش آغاز شده است.